ירושלים מהליקופטר

לראות את ירושלים מהליקופטר! מדהים!

ירושלים – בירת ישראל היא ללא ספק עיר מרתקת המעניינת את בני כל הדתות. כמעט ואין תייר המגיע לבקר בישראל שיוותר על ביקור בירושלים. אנחנו מציעים משהו אחר. טיול בשמי ירושלים. כך אתם למעשה יכולים ליהנות מהעיר המדהימה, לחזות בנופיה הקסומים ולראות את כל מה שהיא מציעה ממעוף הציפור. מדובר בהחלט בחוויה בלתי נשכחת.

ירושלים מהליקופטר

ירושלים היא בירת ישראל. הבירה שעיני כל העולם נשואות אליה. מדובר בעיר שדוד המלך בחר בה, הוא קנה בה חלקת אדמה אשר עליה נבנה בית המקדש. לפני כ-3000 שנה בנה שלמה המלך במו ידיו את המקדש השני ועד היום אנחנו יכולים לראות את השרידים של אותן התקופות ולהתרגש מחדש מהעיר ההיסטורית שהדופק שלה הולם בקצב אחר.

ירושלים של קודש הקודשים, של העיר העתיקה, של הר הבית ושל הכותל המערבי. טיסה מעל ירושלים מבטיחה חוויה ייחודית שאין דומה לה. טיסה בשמי ירושלים היא חוויה שלא תשכח.


טיסה עם הדרכה מלאה

טיסה בשמי ירושלים עם חברת jerusalem tours היא לא סתם טיסה. מדובר בסיור מודרך. הטיסה כוללת הסברים על כל האתרים, הנופים ועל כל מה שיש לירושלים להציע לתייר.

האמת היא שירושלים, למרות גודלה יש בה הרבה יותר מכל עיר אחרת בעולם כולו גם אם אלו ערים גדולות פי כמה וכמה. לכן גם תושבי ירושלים המתגוררים במקום, יוכלו להפיק תועלת רבה מסיור שכזה הנעשה בשמי העיר. הם יחוו לראשונה את המראות המדהימים באזורים שם הם לא זכו לבקר עדיין. מלבד זאת החוויה של ביקור בירושלים מזווית אחרת. כי ירושלים ממעוף הציפור היא לא ירושלים שאנחנו פוגשים במגע עם הקרקע.


למי זה מתאים?

טיסה בשמי ירושלים היא חוויה מדהימה שתוכלו להעניק אותה כמתנה לבני מצווה בלוויית חבריו הקרובים.

תוכלו גם להפתיע בטיסה כזו אורחים המגיעים אליכם מחוץ לארץ ו — גם את עצמכם! תוכלו להתרגש וליהנות בעצמכם מטיול מהסוג הזה.

טיסה בשמי ירושלים דרך אתר https://www.goldcarpet.co.il/ היא תענוג עילאי ומרגש במיוחד. היא מבטיחה חוויה בלתי נשכחת של עיר מדהימה ומיוחדת במינה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד