פינוי שוכר

פינוי שוכר – אפשר לעבור את זה בקלות

אם אתם בעלי דירות והדיירים שגרים בדירה השתלטו לכם עליה ולא משלמים את דמי השכירות אין לכם מה להתייאש! יש היום פתרונות לצאת מהסיטואציה הזאת.

כיום קיימת אפשרות לשכור משרד עורך דין שמתמחה בנושאים כמו פינוי שוכר והנושאים הנלווים לכך כמו גביית חובות שהצטברו ופינוי הנכס. 

פינוי שוכר

לא מעט בעלי דירות נקלעים לסיטואציה הזאת בה הדיירים בנכס לא מוכנים לפנות אותו בסוף החוזה או לשלם את השכירות, מצב שגורם לתקופה קשה שבה יש חובות ונזקים שלא קרו באשמת בעלי הדירות, אלא הדיירים הסרבנים. בנוסף, לא תמיד לבעלי הדירות יש משפחות שמוכנות לסייע, לפעמים ישנם מבוגרים המתקשים להתמודד לבד עם הסיטואציה ואף מרגישים מאוימים.

יש דרך לבצע הליך של פינוי שוכר התהליך הוא ייחודי ומבצע תיקון לתקנות סדר הדין האזרחי שבעבר עשו את התהליך קשה יותר. כעת, אפשר לקבל את פסק הדין עבור הפינוי בתוך 60 יום (במקום שנה) ולפעמים גם ב30 יום.

כאשר מוגשת תביעה עבור פינוי נכס מדייר סרבן, מגישי התביעה צריכים ליצור פירוט טענות התובעים ולדאוג למסמכים המתאימים (ביניהם תצהירים וגם ביצוע של פעולות ביסוס עבור התביעה בבתי המשפט) על מנת שהתביעה תהיה קלה, מהירה ואפקטיבית כדאי לבצע אותה עם עורך דין המתמחה בתהליך פינוי מושכר וישנם לא מעט משרדים שיכולים לסייע בנושא.

במידה וכבר החלטתם מיהם עורכי הדין המלווים אתכם בתהליך בו מתקיים פינוי דיירים מהנכס, כדאי לוודא שמדובר בעורכי דין מומלצים, וותיקים ובעלי ההתמחות וההסמכה המתאימים כדי שהתהליך יסתיים בצורה אפקטיבית עם תוצאות טובות ללא עוגמות נפש מיותרות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד