בידה

איך אתם אוהבים את הבידה שלכם?

אולי בידה לא קיים בכל בית, אך אין זה אומר שהוא לא מוכר ומומלץ. כן, אנחנו מדברים על המכשיר שהוא למעשה התחליף האולטימטיבי לנייר הטואלט ששומר על ההיגיינה הגופנית שלכם, הרבה יותר מנייר טואלט. אמנם המודעות אליו היא די קטנה וניכר כי רק אנשים המחפשים ספציפית את המוצר נתקלים בו, אין זה אומר שהוא לא חשוב יתר על המידה.

קיימים מספר סוגי בידה, כל אחד מספק שיטות דומות ואחרות. בואו להכיר את סוגי הבידה ויתרונותיהם ולפי זה תוכלו להבין מהו הבידה המושלם עבורכם.

בידה

בידה קלאסי

לבידה הקלאסי יש את אפשרות הניקיון הבסיסית. זאת אומרת, זרימה ישירה המכוונת מראש אשר ניתנת בעוצמה שתקבע על ידכם (חלשה עד חזקה מאוד). הבידה הקלאסי הוא הראשון מסדרה מתפתחת של סוגי הבידה הקיימים והוא מתאים עצמו לכל סוגי האסלה הסטנדרטיים. הבידה הקלאסי, מטרתו לעזור לכם לשפר את רמת ההיגיינה שלכם. זרם המים שמחליף את נייר הטואלט מעניק לכם ניקיון ודאי לאזורים המוצנעים.

בידה קלאסי עם מים חמימים

הבידה הזה, למעשה דומה מאוד לבידה הקלאסי אך קיימת בו תוספת שרבים יעידו שמשנה את כל התמונה. הבידה עליו אנחנו מדברים הוא בידה מים חמים. קיימת בו האפשרות לשינוי טמפרטורת המים עד ל-38 מעלות. שינוי הטמפרטורה, על ידכם, יכול להועיל עבור אנשים הרגישים למגע קר. כמו כן, לחורף זה מושלם.

בידה טורבו

בידה טורבו הוא למעשה הבידה הקלאסי עם שדרוגים. מה זה אומר? זה אומר שלבידה הזה מצורפת אפשרות הייבוש. כך, לאחר השימוש בזרם המים, שגם הוא ניתן לכוונון ושינוי הטמפרטורה, ניתנת האפשרות לייבש את האזור בעזרת מייבש המותקן בבידה. כך, ניתנת לכם האפשרות לייבש את האזור ממש כמו שנייר טואלט עושה אך ממש בלעדיו.

בידן פרו

הבידה עליו אנחנו מדברים בפסקה זו הוא בידה המותאם בעיקר לאנשים עם מוגבלויות ולגיל השלישי. הבידה, מבטיח נגישות, בטיחות ושמירה על ההיגיינה בקרב אנשים המתקשים לתפקד לבד. הבידה, ניתן להגבהה עד 10 ס”מ ויכול גם להגיע עם שלט רחוק, דבר שיאפשר לאנשים רבים לחזור לרמת עצמאות מסוימת בכך שבחדר הפרטי ביותר בבית, יוכלו לקבל את פרטיותם. לבידן פרו קיימת עוד צורה בה יש האפשרות להפוך אותו להיות בידה מים חמים. לבידה הזה קוראים בידן פרו חם.

בידן פרו טורבו

בעצם מדובר פה בשני מתקנים המאוגדים למתקן אחד. כך, יש לכם את כל האפשרויות הנתמכות של הבידה. הגבהה, חימום, ייבוש וכמו כן, גם שלט רחוק. גם הבידה הזה מותאם בעיקר לאנשים עם מוגבלויות ו/או לגיל השלישי. הגיל השלישי החשוף ביתר קלות לזיהומים ומחלות, יווכח כי הבידה משמר ומטהר את ההיגיינה שלהם ומעניק להם תחושת ניקיון לאורך כל היום והלילה.

לכן, כל מה שאתם צריכים להחליט הוא איזה בידה יהיה לכם נח. לאחר ההתקנה לא תצליחו להבין איך הייתם עד כה בלעדיו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד