חדרים לפי שעה

פספסתם את ההסעה האחרונה הביתה? אל דאגה, יש פתרון!

בימים שקווי לילה לא עובדים, כשהשגרה עובדת שעות נוספות, יכול להיות שתפספסו את הדרך היחידה שלכם הביתה ותאלצו להישאר הרחק מהמיטה שלכם. במצבים כאלה, הדבר האחרון שאתם רוצים זה להישאר ברחוב ועוד באמצע הלילה. בשביל פעמים כאלה, הבאנו לכם מספר רעיונות שיוכלו לשפר לכם את הלילה ברגע-

חדרים לפי שעה

אכסניות

אם אתם מחפשים מקום זול שיספק לכם מיטה, מקלחת ושירותים, אכסניה יכולה להיות המקום האולטימטיבי עבורכם, כל עוד אין לכם בעיה לישון עם עוד אנשים בחדר. קחו בחשבון כי אכסניות רבות מאכסנות מיטות קומותיים רבות באותו חדר ובכך מאפשרת לעצמה להכניס יותר כסף כשהיא מכניסה עוד אנשים. אם אתם מחפשים פרטיות קחו בחשבון שתאלצו לשלם יותר.

חדרים לפי שעה

זהו נושא שלאחרונה שנוי במחלוקת. כאשר יש כאלה שמאמינים כי חדרים לפי שעה הם חדרים מלוכלכים שלא מתאימים לשהותו של אדם, יש אנשים שהוכח להם אחרת, שהופתעו לגלות שחדרים לפי שעה הם למעשה כמו כל חדר מלון אחר, אך ספורים לפי שעה ולא לפי לילה. חדרים לפי שעה יכולים להיות המפלט שלכם אם אתם צריכים ממש שעה שעתיים לפני שאתם יכולים לצאת לדרך. בשביל מה לשלם על לילה שלם, כשיש לכם את האפשרות לשעתיים שאתם צריכים, ועוד בחדר לבד משלכם.

Airbnb

כן, כן. גם בארץ הדבר הזה קיים. אפשרות הלינה בבתים של אחרים מאפשרת לכם, כנופשים, להרגיש עוד קצת בבית. אמנם לרוב המארחים לא נמצאים בקרבת מקום אך הם נוטים להשאיר איזשהו סממן שהיו שם וכי הם מחכים שתתחילו להרגיש בנח. אמנם אם מדובר רק בלילה אחד, אולי זו לא ההמלצה הראשונה שניתן, אך לחלוטין מזל שהאפשרות הזו קיימת לכל. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להיכנס לאינטרנט ולחפש את הבית הראשון שקרוב אליכם.

בית מלון

אנחנו ניתן את זה כאופציה רק בגלל שזו באמת אופציה. אבל פשוט לא כזאת מומלצת. בתי מלון, בעיקר מהרגע להרגע יכולים לעלות סכומים גבוהים מאוד שפשוט חבל להוציא. למרות שאם תשאלו אותנו, יש אפשרות שנתפתה להזמין חדר בבית מלון רק בשביל הפינוק שהדבר מביא איתו. בינינו, מי לא אוהב לשהות בבתי מלון??

אז אם האוטובוס, הרכבת או מונית השירות שלכם נסעה ופספסתם אותה, כמה טוב לדעת שקיימים מקומות שיכולים להעניק לכם מקום חם בלילה, מקום שיכול לבטל את הפחדים והחששות שלכם מלהיות במרחב הפתוח בלילה חשוך ועוד באזור שאתם לא מכירים. אם אף אחת מהאפשרויות לא מצאה חן בעיניכם, מונית ספיישל תשמח לקחת אתכם עד הבית ולא משנה לה כמה זמן זה ייקח. השאלה היא, האם אתם רוצים להוציא סכום משמעותי כזה, רק בגלל שנתקעם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד