כלמוביל

כלמוביל

אחת מעסקאות הרכב הפופולאריות ביותר כיום, הן עסקאות טרייד אין. אנחנו יכולים למצוא לא מעט חברות שמתמחות בכך ולא מעט לקוחות, הן פרטיים והן עסקיים שבוחרים להשתמש באופציה זו.

כלמוביל

אחת החברות המובילות בתחום זה היא חברת כלמוביל, מדובר באחת החברות הרכב הרציניות שפועלות בישראל, אשר מציעות עסקאות טרייד אין שונות. בין היתר, החברה מציעה ללקוחות אפשרות לרכוש כלי רכב חדש ואחרי זמן מה, במידה והלקוח מעוניין בכך, הרי שהוא יכול למכור את הרכב לחברה בחזרה, ולקנות ממנה רכב חדש, עם תוספת תשלום.

הלקוח מרוויח גם אפשרות לקנות רכב חדש במחיר הרבה יותר משתלם, בוודאי אם זה מגיע בתוכנית תשלומים, וכן הלקוח מרוויח אפשרות למכור את הרכב שברשותו בתנאים ובצורה הרבה יותר נוחה מאשר באופן רגיל.

צריך לומר, גם החברה נהנית מכך, אחרת היא לא היתה עושה את זה. עדיף לחברה להציע ללקוחות שלה אפשרות לרכוש רכב בעסקת טרייד אין, מאחר ובצורה כזו היא יכולה למכור את אותו רכב פעמיים אם לא מעבר לכך, אומנם בכל פעם היא תרוויח פחות אך עדיין היא תוכל להרוויח עליו, וכן היא תרוויח על הרכב החדש שהיא מוכרת ללקוחות שלה.

לפני שאנחנו ממהרים לעשות עסקת טרייד אין כזו או אחרת, חשוב שאנחנו נקפיד ולשים לב, מה בדיוק תנאי העסקה וכמובן אילו כלי רכב נכללים בעסקאות אלה, וכן אנחנו צריכים לבדוק האם מבחינה כלכלית זה משתלם לנו.

סביר להניח שאנחנו נוכל לבדוק את האופציה של עסקת טרייד אין על פי מדדים שונים, בין אם זה אומר ערך הרכב, בין אם זה אומר מספר השנים שהרכב משרת אותנו, הקילומטרז’ שהוא עושה ועוד. כל דבר כזה יכול להשפיע כך או אחרת על המחיר של הרכב ועל האפשרות שלנו לבצע את העסקה בתנאים שנוחים לנו.

לסיכום, עסקת טרייד אין יכולה להיות מאוד משתלמת, בוודאי אם אנחנו מתנהלים נכון ומבצעים את העסקה במועד שמתאים לנו, ודרך חברה שאנחנו יכולים לסמוך עליה ולקבל ממנה את הרכב בתנאים הטובים ביותר עבורנו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד