אוכל לכלבים

איך בוחרים אוכל לכלבים?

לקנות אוכל לכלב שלכם? זה לא כל כך מורכב כמו שזה נראה לכם. הבה ונעשה סדר בדברים, כך שאתם תהיו רגועים והכלב שלכם יהיה שבע ומרוצה.

  1. במרבית המקרים התאמת אוכל לכלבים נעשית לפי הגזע של הכלב ובהתחשב בגילו ובמצבו הבריאותי. יש מגוון עצום של מוצרים ברמות איכות שונות. ואתם צריכים להחליט מהי רמת החיים אותה אתם רוצים להעניק לכלב שלכם. האם אתם רוצים לספק לו מזון איכותי לכלב שמכיל אחוזים משמעותיים של חלבונים? או שאתם מחפשים להוזיל את העלות ומתפשרים על איכות האוכל, ונותנים לו מזון עתיר בפחמימות?
  2. יש מותגים מובילים בתחום אשר משווקים מוצרי איכות ברמה גבוהה ביותר. מדובר על מותגים אשר מייצרים מוצרים ברמה בינלאומית, וגם המחירים שלהם כמובן בהתאם… גם בעניין זה אתם צריכים להחליט אילו מאכלים אתם מספקים לכלב שלכם. האם אתם רוצים לשלם מחיר יקר יותר ולקבל מזון תוצרת חברה איכותית יותר, או שאתם מתפשרים.
  3. בעלי כלבים יכולים לעקוב אחרי הכלב ולוודא כי הוא מסתדר עם האוכל. אין די כך שהאוכל מתאים לו מבחינה בריאותית. חשוב להיות בטוחים גם שהוא אוהב את האוכל ומרוצה ממנו. במקרה והאוכל לא ערב לחכו של כלבכם אנין הטעם הוא פשוט עלול לדלג על ארוחות או לא לאכול לשובע, דבר שישפיע כמובן על משקלו ועל מצבו הבריאותי. ניתן לנסות טעמים שונים ומאכלים מסוגים מגוונים עד שמוצאים את המזון האהוב על הכלב.
  4. במצבים מיוחדים בהם יש לכם ספק מומלץ להתייעץ עם איש מכירות מקצועי באתר
    אנימלשופ. איש מכירות כזה שמכיר היטב את הסוגים השונים של המאכלים יוכל לשמוע על הכלב שלכם ולחוות את דעתו. במקרים רבים חוות דעת כזו עשויה להיות מועילה מאוד, ואכן להקל עליכם בעת הבחירה.
  5. יש מקרים מיוחדים כמו מחלות, חולשה או שאלות שונות שמתעוררת בעקבות תופעות שהכלב חווה. במקרים כאלו יהיה נכון לפנות אל וטרינר כדי לברר היטב מה נכון לעשות ואיזה מזון מתאים לתת לכלב בשלב זה. ביקור אצל ווטרינר עונה על השאלות ומאפשר לכם להחליט בביטחון.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד