סטרימר אנדרואיד

מה זה סטרימר אנדרואיד?

כולם מדברים היום על המכשיר החדשני שנכנס לכל בית ומוסיף אינטליגנציה חדשה לטלוויזיה – סטרימר אנדרואיד. את הטלפונים המבוססים על הטכנולוגיה הזו של גוגל אתם בוודאי מכירים. במיוחד לאור העובדה כי טלפונים חכמים של אנדרואיד כבשו בסערה את ישראל ומתחרים ראש בראש בטלפונים של אפל. אך מהו הסטרימר של אנדרואיד? התשובות במאמר לפניכם.

סטרימר אנדרואיד

מה זה סטרימר?

ראשית, נבין מהו סטרימר ולמה הוא משמש. בשנים האחרונות מגוון של שירותים ואפליקציות בהן היינו משתמשים רק בטלפון הנייד או המחשב עברו לטלוויזיות חכמות. בין האפליקציות האלה ניתן למנות שירותי וידיאו וסטרימינג שונים כמו “יו טיוב”, “נטפליקס” או “הולו”. על מנת להריץ את כל התוכנות האלה ולצפות בכל התכנים מותקנת על המכשיר מערכת הפעלה כלשהי שמאפשרת לתוכנות ולישומונים לרוץ על המכשיר ולהיות משודרים למכשיר טלוויזיה המחובר באמצעות כבל מיוחד. שתי חברות מתחרות הפיצו מערכות הפעלה כאלה – אלפאבית (המוכרת לו בתור גוגל) שהפיצה מערכת של אנדרואיד ואפל שהפיצה מערכת הפעלה משלה על סטרימר המכונה “טלווזיית אפל”.

מה מייחד את הסטרימר של אנדרואיד?

בדומה למכשירי הטלפון גם מערכות ההפעלה המיוצרות על ידי שתי החברות שונות מזו מזו. המערכת של אנדרואיד מיוצרת באמצעות “קוד פתוח” המאפשר עדכון מהיר על ידי קהילה של מפתחים. המערכת של אפל, בדומה למכשירי האייפון או לאייפד היא מערכת סגורה יותר. החברות הגדולות מפתחות יישומונים המתאימים לשתי מערכות ההפעלה האלה ולכן עבור הצופה אין הבדל של ממש בין שימוש במכשיר של אנדרואיד או של אפל.

לאנדרואיד פותחו ישומונים רבים יותר כיום רק משום שתהליך האישור של חברת גוגל הוא קל יחסית לתהליך הנדרש על ידי חברת אפל. לכן, היום אפשר למצוא יותר משחקים, תוכנות צ’ט ואתרי סטרימינג שונים לסטרימרים הפועלים על מערכת ההפעלה של אנדרואיד.

איפה אפשר להשיג את הסטרימר הזה?

היום, בזכות הביקוש הגבוה שיש בעולם לסטרימרים ניתן לרכוש אותם מסביב לגלובוס או לשכור אותם ישירות מחברות הכבלים השונות. חלק מהחברות מציעות את הסטרימר במחיר חודשי מוזל במיוחד ואפילו מעניקות חודש אחד חינם על מנת שתוכלו להתנסות בקלות ההפעלה ובמגוון האפשרויות הנפתח בפניכם כאשר אתם מתחילים להפוך את הטלוויזיות השונות בבית לחכמות.

כל ילד יכול לתפעל את הסטרימר

התפעול של המכשיר החדשני ממש קל ודומה מאד לדרך שבה אנו מפעילים את הטלוויזיה שלנו. גם למכשיר יש שלט משלו ואפילו אפשר לחבר אותו לשלט אוניברסלי ושלוט בכפתור ההפעלה, העצירה או הניווט. כאשר מתחילים להפעיל את המכשיר נכנסים לתפריט מפורט הכולל את כל האפשרויות (בישראל הוא עובד גם בעברית) ועוברים מאפליקציה לאפליקציה בקלות. יתרון נוסף הוא האפשרות לחבר את הטלוויזיה למערכות איכותיות של סאונד ולשמוע ערוצי מוזיקה שונים באיכות מקסימלית.

האם עדיין אפשר לראות את התוכניות ב HD?

אכן כן. המכשיר מאפשר צפייה בתכנים באיכות גבוהה, ממש כאילו הפעלתם את אותם הסרטונים באמצעות המחשב הביתי או באמצעות ממיר HD. אמנם לא כל ערוצי הטלוויזיה נמצאים בסטרימר אך באמצעות רכישה של חבילה משולבת עם הכבלים אפשר ליהנות מכל ערוצי הטלוויזיה במקביל לערוצי הסטרימינג המבוקשים.

לסיכום, הסטרימר של אנדרואיד משנה את עולם הטלוויזיה כפי שהכרנו אותו עד היום. הוא פותח בפנינו מגוון רחב יותר של אפשרויות שעד כה היו שמורות רק למי שיש באפשרותו לרכוש טלוויזיה חכמה. נסו לגלות האם גם חברת הכבלים שלכם מציעה חבילות הכוללות את המכשיר החדשני והתחילו לראות תכניות חדשות, לשחק ולצ’וטט בטלוויזיה שלכם בלחיצת כפתור.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד