למה רומניה היא המדינה הטובה ביותר להשקיע בנדל

למה רומניה היא המדינה הטובה ביותר להשקיע בנדל”ן

מי שהשקיע בנדל”ן הישראלי לפני העלייה המשמעותית הרוויח בענק. מהצד השני של המטבע, משקיעים ישראלים רבים בוחרים שלא להשקיע כיום בשוק הנדל”ן הישראלי וזאת מסיבות רבות. מעבר לכך, אין סיבה ממשית להשאיר את הכסף בבנק מפני שבצורה כזו הכסף לא יעבוד בשבילנו. במידה ואתם מעוניינים להשקיע בנדל”ן בחו”ל או מחפשים אפיק השקעה נוסף לכסף שלכם, כדאי לכם להכיר את שוק הנדל”ן הרומני.

המשבר וההתייצבות

בשלהי שנות האלפיים, רומניה נחשבה ליעד מבוקש בין משקיעי הנדל”ן הישראלים אך היא נפגעה מהמשבר העולמי כאשר עד לשנת 2013 ראינו ירידת מחירים רצינית. באותה השנה, כבר החלו להיראות סימנים לשינוי במגמה חיובית כאשר בשנת 2015, מחירי הנדל”ן כבר היו במגמת עלייה.

היתרונות שבשוק הרומני

רומניה הינה מדינה המאכלסת 20 מיליון איש וזו חברה באיחוד האירופי. בעיר הבירה של רומניה, בוקרשט, מתגוררים 2 מיליון איש כאשר חלק ניכר מהאוכלוסייה הינם סטודנטים, דבר שמצביע על שוק שכירות גדול וכך אופציה טובה של נדל”ן להשקעה בבוקרשט. בשנים האחרונות רומניה נמצאת בצמיחה טובה ועקב שינויים בשוק המקומי, מחירי הדירות נמצאים במגמת עלייה ומשקיעים זרים ומקומיים כאחד משקיעים ורוכשים דירות במדינה ובבוקרשט בפרט.

תשואות השכירות ברומניה

תשואות השכירות ברומניה מציגות הזדמנות להשקעה מפתה. בבוקרשט, תשואת השכירות הסבירה הינה גבוהה עקב כך שיש דירות זמינות רבות במחירים סבירים. מכיוון ששוק הדירות ברומניה נמצא במגמת גדילה מהירה, אפשר לצפות כי התשואות משכירות יגדלו כך שבין אם אתם מעוניינים לרכוש ולמכור, או לרכוש להשכיר ולמכור, כניסה מוקדמת לשוק יכולה להניב רווחים גבוהים.

תהליך רכישת דירות בבוקרשט

אזרחים זרים מורשים לרכוש דירות או למעשה כל נכס למגורים בבוקרשט. יחד עם זאת, ישנן כמה מגבלות כאשר העיקרית שביניהן היא שאין לאזרחים זרים בעלות על הקרקע שעליה נבנה הנכס. עקב כך, כאשר רוכשים נכס בבוקרשט, הדבר כולל רק את זכות השימוש בקרקע ולא זכות שליטה בקרקע עצמה. מסיבה זו ישנה המלצה לשכור את שירותיו של עורך דין או מומחה בעל ידע מקצועי בתהליכי רכישת נכסי נדל”ן בעבור אזרחים זרים. למידע נוסף והתייעצות לחצו כאן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד