שינוע מטענים

שינוע מטענים

שינוע מטענים

הובלה על פני היבשה היא כזו אשר דורשת מיומנות רבה, ואם מבחינים היטב, יכולים לראות כי יש המוני סוגים של משאיות אשר נושאות עליהן סוגים שונים של מטענים שאותן הן מעבירות מהנמלים שקיימים בארץ וכן בין מפעלים לאזורים של מכירה. מה כבר צריך להיעשות עבור הגעה תקינה של מטענים ממקום אחד לאחר בצורה תקינה? הבקיאות בחומר היא גבוהה, ולא מדובר בנהג שמוביל מטען בלבד, אלא בקונסטלציה שלמה אשר נועדה לדאוג לשלמות המשימה מתחילתה ועד לסופה.

מה דורש שינוע של מטענים

ציוד העבודה – המשאיות חייבות להיות משאיות מכל מיני סוגים, וזאת על מנת להתאים את המשאית אל סוג המטען שאותו מעמיסים עליה. בנוסף, ישנם מצבים בהם זקוקים למיכון כבד כמו מנופים שונים לשם העמסת מטען כבד משקל וכן מכולות שעונות אל הצרכים של המטען שנאסף.

צוות העבודה – על מנת שכל מטען יטופל בצורה נכונה משלב ההעמסה, כולל שלב שינוע מטענים והשלב של הפריקה ביעד, צריכים להיות בשטח כל אחת מן הפעולות הללו אנשי מקצוע שאר בקיאים בטיפול במטען בצורה הנכונה ולפי כל ההנחיות וההוראות של התקנות והחוק בעניין.

עבודה בטוחה – הובלה בטוחה היא כזו אשר מתבצעת אך ורק מול חברה עם רישיון בתוקף. הרישיון של ההובלה והרישיונות הנוספים לשם עבודה עם חומרים שונים ועם כל הציוד של העבודה תמיד חייבים להיות בתוקף וכוללים את כל ההכשרות וההסמכות של אנשי העבודה.

מהיכן משנעים מטענים

מטענים שאותם מובילות חברות של הובלה מקצועיות הם כאלה אשר יכולים להגיע מנמלי הים כמו נמל חיפה ו/או נמל אשדוד, וכן מנמל התעופה בן גוריון, כמו גם להיות מטענים שאותם משנעים אל הנמלים הללו בתור סחורה שאותה מייצאים מן המדינה. חברת הובלה שמבצעת שינוע של מטענים צריכה להיות בקיאה ועם קשי עבודה טובים עם אנשי העבודה בכל נמל ונמל, כולל קבלה של רישיון כניסה בתוקף שאותו מחדשים מידי שנה להמשך של פעילות ללא כל הפרעה של פרט טכני קטן אבל חשוב למדי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד