הסכם מזונות

גירושין בלי ילדים – האם זה בהכרח יותר קל?

פעמים רבות אנשים מגלים את האמת על בן הזוג או בת הזוג שלהם רק כאשר הם מתחתנים. ברגע שאנחנו
אחרי החתונה אנחנו מורידים את כל ההגנות שלנו ואז פתאום אנחנו מגלים כי אנו לא יכולים לבלות שנייה נוספת עם בן הזוג או בת הזוג וזאת בגלל שאנו מגלים כי הם בגדו בנו, בגלל שאנו לא סובלים פתאום את האופי שלהם או בגלל כל סיבה אחרת. על רקע זה ברור מדוע יותר ויותר זוגות מתגרשים גם לפני שהם הולידו ילדים ורק לאחר מספר שנים קצר מן החתונה שלהם. עליכם להבין כי גירושין בלי ילדים זה לכאורה יותר קל מכיוון שיש פחות נושאים לריב עליהם, אך פעמים רבות הגירושים עצמם הם לא פחות קשים וזאת עקב העובדה כי תמיד יש צד אחד אשר פחות רוצה להתגרש ויש צד אחד אשר יותר רוצה את זה.

במה עוד תלויה השאלה כיצד ההליך יתנהל?

עליכם להבין כי השאלה אם יש ילדים היא לא השאלה היחידה אשר משפיעה על אופי ההליך כגון הסכם מזונות ויש עוד דברים אשר משפיעים על כך. בין היתר אתם צריכים להבין שיש משמעות לשאלה כמה רכוש משותף יש לכם וככל שיהיה לכם יותר רכוש כך יהיה לכם קשה יותר להגיע להסכמות .לכן יש גם משמעות לשאלה מה סיבת הגירושין וכך לדוגמא אם הסיבה היא בגידה אזי זה ברור כי יהיה הרבה יותר קשה להתגרש. אם זו סיבה אחרת כמו למשל שינוי כיוון אזי סביר להניח כי הגירושין יעברו בצורה הרבה יותר טובה ומהירה וגם על כך אתם צריכים לחשוב.

מדוע לא כדאי להפוך את הגירושין למלחמה כוללת?

עליכם להבין כי לא משנה מהי סיבת הגירושין ולא משנה אם יש לכם ילדים או לא וכמה רכוש משותף יש לכם לא כדאי לכם להפוך את הגירושין למלחמה כוללת מכיוון שהדבר יפגע בכם בצורה קשה. גירושים מכוערים הם דבר מאוד לא נעים שיכול לגרום לצלקות קשות אצל שני בני הזוג ולכן כדאי תמיד להימנע מהם ולהשיג עורך דין גירושין מומלץ.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד