מד טמפרטורה ולחות

שומרים על טמפרטורה תקינה

מד טמפרטורה ולחות

ישנם מקומות שבהם השמירה על מאפיינים כמו טמפרטורה ולחות היא קריטית. אלה יכולים להיות מחסנים שבהם מוחזקים פריטים המצריכים קירור, לולי תרנגולות או אינקובטורים לגידול אפרוחים. למרבה המזל, היום קיימים אמצעים טכנולוגיים משוכללים לשמור על הטמפרטורה, וביניהם מד טמפרטורה ולחות. מכשירים אלה מאפשרים לבעלי העסקים ולעובדים להתנהל בראש שקט, בידיעה שהם יקבל התראה במקרה שבו יהיו שינויים קיצוניים בטמפרטורה.

מאפייני מד טמפרטורה ולחות שכדאי להכיר

כאשר בוחנים מד טמפרטורה ולחות, חשוב להכיר את המאפיינים השונים שכולל המכשיר על מנת לדעת להתאימו למחסן שלכם:

  • מהו טווח הטמפרטורה שמודד המכשיר – ישנם מכשירים המספקים מדידות בטווח דיוק של 0.1 מעלות צלסיוס.
  • מערכת התראה – כאשר בוחרים מד טמפרטורה חשוב לוודא שהוא יכול לשלוח התראה למייל אם מתברר שהטמפרטורה במבנה גבוהה מדיי או נמוכה מדיי.
  • הגנה – בקר איכותי מוגן מפני ידיהם של זרים באמצעות סיסמה. רק האנשים המורשים יכולים להקיש את הקוד.
  • מתקינים בקלות – מד הטמפרטורה והלחות ניתן להתקנה קלה, והוא מתאים לפרוטוקול התקשורת DHCP. כלומר, הפרוטוקול שעליו פועלת רשת האינטרנט.
  • למי זה מתאים – בקרי לחות וטמפרטורה מתאימים למגוון רחב של מקומות כמו חדרי קירור, חדרי שרתים ועוד.

איך בוחרים מד טמפרטורה ולחות?

לאחר שבחנו את יתרונותיו של מד הטמפרטורה והלחות, חשוב לבחור את המכשיר הנכון לבית העסק שלנו. ראשית, יש צורך לבדוק שאכן מדובר במכשיר איכותי, חד וברור. מכשיר שאינו מזייף נתונים. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהמכשיר מראה את הנתונים המדויקים, ושולח התראה למייל כשצריך. שנית, חשוב לבדוק את החברה המציעה את המכשירים ולוודא שמדובר בחברה אמינה, מוכרת ומקצועית. שלישית, כדאי להתאים את המכשיר לצרכים שלכם. קיימים, למשל, מכשירים המתאימים יותר לחדרי קירור, בעוד מכשירים אחרים מתאימים לחדרי מחשבים.

אז מה התקציב?

אחד הדברים הראשונים שאתם בוחנים כאשר אתם רוכשים מכשיר חדש לעסק הוא המחיר. כמובן, לא מומלץ לבחור במד טמפרטורה ולחות יקר מדיי, ומצד שני אל תתפשרו על האיכות. מוטב לקנות מכשיר יקר מעט יותר מהרגיל, ולדעת שהוא פועל היטב ולא יאכזב אתכם בזמן אמת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד