סדנת מנהיגות בעולם הדיגיטלי

סדנת מנהיגות בעולם הדיגיטלי

אם אתם מנהלי ארגונים, עסקים או חברות, אתם בוודאי יודעים כי את מנהלי הצוותים שלכם מוטב להוציא מידי שנה אל קורסים וסדנאות אשר יטיבו עמם, יחדדו את דרכי הניהול וימקסמו עבורכם תפוקה וזאת דרך עבודת צוות נכונה.

כיום, בעולם טכנולוגי ודיגיטלי מתקדם, ישנם לא מעט מנהלים אשר זקוקים להכוונה נכונה או להדרכה שתקנה להם כלים להתמודדות עם עולם דיגיטלי וארגון שעובד ומושתת על שיטות פעולה כאלה ואחרות. לכן רבים בוחרים סדאות מנהיגות בגלובל ליד פרו, סדנאות בעולם דיגיטאלי.

אבל מה זה אומר?

סדנת מנהיגות בעולם דיגיטלי היא כזאת אשר מותאמת לעולם חדש. חומר הלימוד המועבר למנהלים או לעובדים: מתמקד בשינויים הדיגיטאליים הנמצאים וקורים בכל מקום, גם בחיים הפרטיים וגם בהתנהלות במקום העבודה.

סדנאות מסוג זה שמועברות על ידי חברות מקצועיות לניהול עובדים, פרוייקטים והובלת תהליכים כמו GlobalLeadPro עוסקות בהשפעת העולם המתקדם טכנולוגי על סביבת העבודה, הן מתמקדות במושגים שונים ובניהול בעולם זה, כמו גם מספרות אודות סוגי המנהיגות שישנם.

מה נלמד בסדנא?

מנהלים ועובדים כמו גם מנכ”לים ושאר בעלי עסקים יקבלו מבט כולל על העידן הדיגיטלי. הם יבינו כיצד השינויים משפיעים על מקום העבודה, כמו גם כיצד משתמשים בקדמה כדי לנהל ארגון.

מומחים בתחום ניהול והעברת סדנאות גיבוש למנהלים, יספרו אודות שינויים, שימוש ברעיונות באופן מעשי, סגנונות ניהול שונים ועוד. בכך תוכלו גם אתם להיות חלק מהקדמה מבלי להישאר מאחור.

מי שיצא לסדנא כזאת יחזור עם כל הכלים המתאימים, השיטות והידע אודות ניהול בעולם מתקדם, כמו גם יקבל כלים חשובים בין אם מוחשיים לבין אם מדובר בכלים לימודיים, בעוד שבאמצעות אלה ניתן לשפר ביצועים בארגון.

לסיכום, כדי לא להפוך “לדינוזאורים”, כדי לעדכן את הפעולות בארגון, כדי לנהל נכון יותר ולהפריך את הפחד מטכנולוגיה – רצוי כבר עכשיו לבחור סדנת מנהיגות בעולם הדיגיטלי, וזאת על מנת להתקדם ואף לנצל את הקדמה לטובת הארגון שלכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד