שעון נוכחות

סוגי בקרות כניסה

המאמר באדיבות ZBM

בקרת כניסה למקומות עבודה זהו דבר בסיסי ביותר וכל מקום עבודה חייב שיהיה לו מכשיר או שעון נוכחות כזה שישלוט על הכניסה והיציאה של העובדים אל המקום וממנו.

אז אם בעבר היו לנו את כרטיסי הנוכחות העשויים קרטון, הרי שכיום העולם השתכלל ויש לנו היום את כרטיסי הנוכחות הדיגיטליים שהם כבר גם נוטשים אט אט את מקומם, זאת לטובת טביעת האצבע הביומטרית.

כרטיס נוכחות דיגיטלי

אז בעוד שאת כרטיס הנוכחות של פעם היה צריך לחדש בכל חודש בגלל הסיבה הפשוטה כי אלו היו כרטיסים העשויים קרטון, הרי שאת הכרטיס הדיגיטלי אין צורך להחליף או לחדש ובקלות רבה ניתן לעשות בו שימוש קבוע ותכוף בכל חודש.

אך האמת היא שגם לכרטיסי הנוכחות הללו ישנו חיסרון. הוא עשוי להיאבד! אם כרטיס הנוכחות אובד, הרי שהעובד וגם המעביד נתקלים בבעיה קשה.

בעיה נוספת שיש לנו עם כרטיסי הנוכחות הללו  היא הבלאי שלהם. קורה לא פעם שהכרטיסים הללו מפסיקים להגיב או אז יש לחדש אותם. ועדיין לא הזכרנו את הבעייתיות של זיוף נוכחות. כלומר האפשרות לתת לעובד אחר להעביר עבורנו את הכרטיס גם אם לא הגענו למקום העבודה.

זיהוי ביומטרי

כיום נפוץ מאוד הזיהוי הביומטרי. הזיהוי הביומטרי נעשה על ידי טביעת האצבע שלנו כאשר אותה אין כל אפשרות לזייף. העובד לעולם לא יוכל לשלוח את האצבע שלו לעבודה אם הוא עצמו לא מתייצב שם באופן פיזי…

אין ספק כי הזיהוי הביומטרי הוא הזיהוי הכי אמין והכי אישי.

אך בכל זאת גם כאן ישנן חסרונות. האצבע היא לא תמיד במיטבה. לא פעם קורה והעור מתקלף או שהיד מזיעה ואורך זמן רב עד שמצליחים להעביר את טביעת האצבע הנכונה שהמכשיר יזהה ויקבל.

בקרת כניסה במובייל

ישנה אפשרות לבצע נוכחות באמצעות אפליקציה ייחודית במובייל. הדבר יעיל במיוחד עבור עובדים שיוצאים לשטח כמו טכנאים, דיילים וכדומה.

כיום בעידן המחשב, כל המידע מועבר ישירות אל המחשב והחישובים נעשים בקלות ובמהירות.

כל מקום עבודה יכול היום לבחור באמצעי המתאים לו וליהנות מבקרה צמודה ואמינה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד