אינדקס עסקים

מהי אפליקציית טיק טוק שמשגעת את כולם?

אפליקציית טיק טוק

בני הנוער של היום עושים לא מעט פעולות של גדולים, ועל כן כאשר אפליקציית טיק טוק הגיחה לחייהם, הם שמחו שמעתה גם הם יוכלו להיות מפיקים מוזיקליים, במאים ואף מעצבים, וכל זאת לצד מוזיקה שעושה הרבה שמח ומייצרת תוצאות שכיף לשתף הלאה. במה מדובר? באפליקציה שאומנם מגיעה אלינו מסין, אך היא כבר כבשה את ארה”ב וגם את ישראל, כאשר היא משאירה הרבה מאחור את יו טיוב, אינסטגרם ופייסבוק, ולו מבחינת היקף ההורדות. כיצד האפליקציה עובדת? האפליקציה שמאפשרת לייצר סרטונים קצרצרים בני 15 שניות. פשוט בוחרים את השיר הרצוי, עושים ליפסינג, משלבים כמה תנועות ומגבים את הכול בפילטרים ואפקטים, כך שהתוצאה מאוד מרשימה ומעלת חיוך.

לצחוק להופיע ולמתוח גבולות

בני נוער אוהבים לזוז, לשיר, להתל, לצחוק, להופיע, למתוח גבולות ולחלום גבוה, ועל כן טוב לדעת שכל זאת מאפשרת האפליקציה טיק טוק. לאור הדברים אין זה מפתיע שהאפליקציה כה פופולארית במגוון יעדים בעולם, ופה נציין שיש בני נוער שמייצרים סרטונים וישר משתפים וגורפים עוקבים ויש בני נוער שמייצרים סרטונים ומשאירים אותם אצלם – לא מחפשים לשתף, מלבד חברים ובני משפחה, כך שמתאפשרת שליטה ובחירה. עם זאת, מי שמייצר קליפים מוצלחים וזוכה ליהנות מריבוי של עוקבים, עשוי לגלות שלא רק מדובר בחלופה ראויה לבהייה במסך הטלוויזיה ולגלישה באינסטגרם, אלא גם מדובר במקור הכנסה. למה הכוונה? ובכן נערה בעלת חשבון פופולארי באפליקציית טיק טוק עשויה להרוויח מהרצת קמפיין סכומים יפים של כמה אלפי שקלים.

פוטנציאל שיווקי

משרדי פרסום רבים זיהו את הפוטנציאל השיווקי, וזאת כי יש לאפליקציה יתרון מובהק, היא מראש פונה לקהל יעד מוגדר – לבני נוער בני 10-14, כאשר הרוב הגורף הינן בנות, למרות שכיום גם בנים מוצאים עניין באפליקציה, כי בין היתר היא מאפשרת לעשות ליפסינג למערכונים, תחום שיותר מדבר לבנים. עם זאת, בדיקה מהירה מעלה שלא ניתן להעלות בטיק טוק הודעות ופרסומות שיווקיות, ועל כן האופציה לעקוף את המכשול מיוחסת לפרסומות סמויות. כך למשל אפשרי לשווק באמצעות האפליקציה מותגי ביגוד, הופעות, מסעדות, שירים חדשים שרצים ברשת ועוד. באופן שכזה מרוויחים פעמיים – הן פרסומת יצירתית ושפועלת על התת מודע והן סינון של פרסומות באפליקציה.

קידום

לצד העובדה שניתן לקדם מוצרים ושירותים, גם ניתן לקדם דרך האפליקציה אתרים עסקיים. כיצד? פשוט מאוד באמצעות קישורים. ידוע שלסרטונים ותמונות יש כוח רב בכול הנוגע לעולם השיווק, ועל כן אם אתר עסקי מחזיק בקישור שמפנה לסרטון שמופיע באפליקציה, הרי שמדובר בכלי שיווק אורגני, כאשר מי שרק מעט יצירתי, יכול באמצעות הסרטון להפנות קישור לאתר עצמו. דרכים לא חסרות – צריך רק לרצות.

שנסכם?

האפליקציה הסינית הצליחה בענק, עקפה מתחרות ראויות ואף מוכיחה את עצמה בתחום השיווק, אם כי באופן מתון ונקודתי. היא פונה לבני נוער ולא רק לבנות, היא קשורה לתחום הדיגיטלי אך גם מאפשרת להיות אקטיביים, היא מושתתת על משחק אך היא גם חצי מקצועית, היא מיועדת להעברת הזמן בכיף אך גם מנותבת ככלי שיווק ועוד. מכאן שאם יש לכם ילד או ילדה בגילאי 10-14 מוטב שתכירו גם לה/ו את אותה אפליקציה שמשגעת את כולם, אך היו מוכנים שמעתה והלאה תהיו מחויבים לצפות מדי שבוע באינספור סרטונים, אך מצד שני הם קצרצרים והילדים שלכם חתומים עליהם, כך שמדובר בהשקעת זמן ראויה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד