מתנה לבר מצווה

רעיונות למתנה לבר מצווה

כאשר הילד שלכם מגיע לגיל המצוות, מדובר על אירוע מיוחד שחייבים לחגוג בצורה האיכותית והמושקעת ביותר. זהו הרגע שבו הילד הופך לנער, הוא עולה לתורה ולוקח על עצמו את עול המצוות. מדובר על אחד האירועים המרגשים ביותר בכל משפחה, כאשר הילד הקטן נכנס לעולם המבוגרים והופך לחלק מהעם היהודי בצורה הרשמית ביותר. אירוע מסוג זה חייבים לחגוג עם המשפחה והחברים, אך מעבר לאירוע עצמו, יש צורך לפנק את הילד במתנה מיוחדת ובעלת חשיבות ומשמעות. לא מדובר כאן  על עוד יום הולדת, לכן יש צורך לחשוב על מתנה מיוחדת שתוכל לשמש את הילד לאורך השנים ולהוות תזכורת לרגע המרגש הזה.

רעיונות למתנה לבר מצווה – כי זה הזמן להשקיע

כאמור, אירוע בר המצווה נחשב לאירוע החשוב והמשמעותי ביותר בחייו של כל נער, לכן חשוב לחגוג אותו היטב ולפנק את הנער במתנה בעלת ערך ומשמעות מיוחדת. רעיון למתנה מסוג זה, יכול להיות כיפה אישית. מדובר על כיפה המעוצבת בהתאם לטעם האישי של ההורים, כאשר הם אלו שבוחרים את הבד שממנו עשויה הכיפה, הגודל שלה, הצבע שלה וסוג ההדפס או הציור שיופיע עליה. ניתן למשל להזמין כיפה עם שם, אשר כמובן תכיל את שם בעל השמחה. מדובר על מתנה בעלת משמעות, אשר תהפוך למזכרת מהיום שבו הילד נכנס באופן רשמי לעולם התורה. מעבר לכך, ניתן למצוא מגוון רחב של רעיונות שונים למתנת בר מצווה, כמו למשל משחקי מחשב חדשים, טיסה לחו”ל, נעלים ממותגות, בגדים יוקרתיים, סמארטפון חדש וכדומה.

לסיכום, ניתן למצוא לא מעט רעיונות שונים למתנה לבר מצווה באתר סימנים קטנים, היות ואנחנו חיים בעידן של שפע. היום רוב הילדים מקבלים את כל הבגדים ואת כל הצעצועים שהם רוצים, לכן החשיבות של מוצרים אלו יורדת בעיניהם. אך מתנה בעלת ערך ומשמעות עמוקה יותר, כגון כיפה עם שם למשל, נחשבת למתנה המועדפת ביותר. כיפה אישית הינה כיפה שהילד יוכל לחבוש לא רק בבר המצווה שלו, אלא גם בחגים, באירועים ובכל זמן אחר שבו הוא ירצה להרגיש קרוב יותר למסורת ולשורשים שלו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד