אנטי וירוס לבית

איך לבחור אנטי וירוס לבית

כיום כולם מבינים כי אנטי וירוס הוא למעשה מוצר חובה לכל מחשב. לא ממש משנה אם זה מחשב של בית עסק גדול או מחשב ביתי קטן. בלי אנטי וירוס, המחשב חשוף לתוכנות בעייתיות שונות, לאיומי סייבר ועוד בעיות שונות שרק אנטי וירוס איכותי כמו מקאפי Mcafee למשל יצליח להתמודד מולם.

יותר מידי מקרים כבר אירעו, הן במחשבים ביתיים והן ברשתות ציבוריות גדולות כאשר חומרים יקרי ערך נמחקו, קבצים התבלבלו, תוכנות זדוניות השתלטו על המחשב ואף פגעו בכל כונן או חיבור שחובר למחשבים הללו.

כאשר דבר כזה קורה, אנחנו בהחלט חשים חסרי אונים. לעיתים החומר שאבד הוא ניתן לשחזור בקלות אך לעיתים מדובר במידע יקר ערך, במיוחד כאשר מדובר במוסדות גדולים או בארגונים ובתי עסק. או אז, עשוי הדבר לפגוע קשות באותו  ארגון או בית עסק כאשר איסוף מחדש של כל המידע שאבד יגזול משאבים רבים ואף יגרור הפסדים לא קלים ולא פשוטים.

חכמים לפני מעשה

כאשר בוחרים להתקין אנטי וירוס, פותרים למעשה את רוב רובם של הבעיות השונות. הודות לתוכנת האנטי וירוס, המחשבים הופכים להיות בטוחים בהרבה וההתנהלות תוכל להיות הרבה יותר רגועה ובראש שקט, קראו בלינק עוד פרטים..

איך לבחור אנטי וירוס לבית?

אז ברור כי תוכנות האנטי וירוס המיועדים לבית הינם שונים מתוכנות האנטי וירוס אשר להם זקוקים בארגונים גדולים ומסועפים. בכל זאת, חשוב מאוד לשים לב לתכונות השונות שמציעות תוכנות האנטי וירוס הקיימות, כאשר מתוכן ניתן יהיה לבחור את התוכנה הכי מתאימה שתענה על כל הצרכים.

לא נשארים יום אחד בלי אנטי וירוס

אז למרות שנראה לכם כי במחשב הביתי אין צורך לחשוש מתוכנות כופר או תוכנות רוגלה שונים, עדיין חשוב לדעת כי בכל יום מתפרסמים אלפי וירוסים חדשים ומחשב שאין לו את ההגנה של אנטי וירוס, ברור כי איכשהו יגיעו אליו כמה עשרות וירוסים אף בלי שהוא יהיה מודע לכך. רק לאחר שהוא יתחיל לגלות את הנזקים, או אז הוא יבחין עד כמה חשוב להתקין תוכנת אנטי וירוס.

לסיכום, לא משאירים את המחשב ולו ליום אחד ללא הגנה!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד