חדרים לפי שעה בראשון לציון

ראשון לציון, מה עושים שם?

הנה אנחנו נכנסים לחודש יוני ואיתו מגיע ריחו של הקיץ. ואמנם עברנו את תקופת החגים אך קיץ מזמן לו חופשות רבות. אם החלטתם שהחופש הבא שלכם לא הולך להיות מחוץ לארץ, זה לא אומר שאתם לא יכולים ליהנות פה בארץ. כן, אפילו בראשון לציון.

חדרים לפי שעה בראשון לציון

הנה מספר פעילויות כיפיות בראשון לציון שתוכלו לעשות, חלק מהן אפילו לא בשעות היום החמות-

הקרנת חצות בראשון לציון

נכון, זה אולי נשמע כמו מושג משנות ה-70 אבל אם אתם לא מעודכנים, הגיע הזמן. היום סרט לא חייב להיות בשעות הרגילות של שבע בערב או תשע וחצי בערב. אם אתם רוצים אווירה קצת יותר לילית וביתית, תוכלו תמיד להגיע ליס פלאנט בראשון וליהנות מסרט גם ב-12 בלילה. אם אתם לא גרים באזור, לאחר הסרט, היינו ממליצים לכם להניח את הראש במקום כמו חדרים לפי שעה בראשון לציון כדי לחזור הביתה רעננים וללא סכנת הירדמות על ההגה. אחרי הכל אתם רק רוצים ליהנות, חבל להרוס את זה בגלל העייפות.

בארים בראשון לציון

בזמן שתל אביב היא בירת הבארים ונדמה שמכל רחבי הארץ מגיעים אליה רק בשביל לשתות בירה ואולי לחזות במראה שרואים רק בתל אביב (אל תשאלי אותנו, אנחנו לא מתל אביב), ראשון לציון מחביאה בתוכה כמה בארים איכותיים ומהנים לא פחות. אם כבר החלטתם ללכת לסרט ביס פלאנט, דעו כי המתחם מחזיק בו מספר בארים ומסעדות כך שתוכלו לבחור לאכול ארוחת ערב מהנה, לשתות כוס בירה ולאחר מכן להגיע לסרט כאשר אתם שבעים, מרוצים ורוצים פופקורן.

חוף הים בראשון לציון

למעשה מה שעשינו פה זה נתנו לכם יום כיף שלם מתחילתו ועד סופו רק הפוך. אנחנו כרגע בתחילתו של היום וכשאנחנו אומרים תחילתו אנחנו מדברים על שעות הבוקר המאוחרות. אין כל סיבה לקום מוקדם ביום חופש שלכם נכון? אז אם אתם רוצים לעשות יום חופש כמו שצריך, הדבר מצריך את חוף הים האהוב במדינתנו הקטנטנה. המזל שלכם הוא שלראשון לציון יש חוף ים מדהים ורחב כפיים שיכול לתת לכם הנאה מרובה, זמן שמש וזמן ים. להתחיל את היום בים זו חוויה לכל אחד, בעיקר כשאתם יודעים שיש לכם עוד דברים לעשות בהמשך היום ושזו רק ההתחלה.

כמו שבטח ראיתם, הצלחנו להוכיח לכם שראשון לציון היא לא עיר רדומה אם זה מה שחשבתם עליה. ראשון הפכה לעיר ערנית המזמינה צעירים רבים ליהנות ממנה והמתקנים הקיימים בה. החל מהקולנוע האיכותי והגדול שלה ועד לחוף הים הרחב והנקי שלה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להגיע לראשון.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד