קבקבי עץ צבעוניים

קיץ צבעוני: קבקבי עץ צבעוניים להופעה מרשימה

הקיץ כבר כאן והגיע הזמן להתחדש בבגדים חדשים ובנעליים מרשימות. כל אחת רוצה להראות טוב, להתלבש בצורה שתהיה ייחודית רק לה וכמובן להתאים נכון את הבגדים לנעליים שלה. אומנם נכון כי רוב הישראלים נוהגים להעביר את הקיץ החם והלוהט בכפכפי גומי מסוגים שונים, אך למה לא להתחדש בהברקה גאונית, שתוכל לשדרג לכם את כל המראה? כפכפי עץ לגברים ונשים בשלל צבעים נכנסו השנה לאופנה, ואין שום ספק כי הם מוסיפים המון לאאוטפיט הכללי. ניתן להתאים אותם לחצאיות, מכנסיים קצרים, טייצים וכמעט לכל בגד שתרצו. כל אחת יכולה להחליט עבור עצמה איזה סגנון של קבקב יתאים עבורה, היות וניתן למצוא עשרות דגמים שונים, המגיעים בצבעים שונים וכמובן מפתיעים עם הדפסים מיוחדים ומעניינים.

קבקבי עץ צבעוניים – תוספת חובה לקיץ הישראלי

קבקבי עץ מקושרים לא פעם להולנד, היות ולא מעט אנשים שחוזרים מחופשה באמסטרדם מביאים עמם קבקבי עץ מיניאטוריים למזכרת. אך למעשה, קבקבי העץ יכולים להשתלב בצורה מעולה עם כל בגד ובכל סוג של מראה כמו התיקים של רונה, כך שאין זה מפתיע שהישראליות מצביעות ברגליים ובוחרות ללכת על קבקבי עץ ייחודיים ואופנתיים ביותר. הקבקבים יכולים להגיע בדגמים סגורים או פתוחים, ברצועה אחת עבה או עם כמה רצועות דקות יותר, בדגם של כפכף או עם רצועה לתפיסת הקרסול וכדומה. ניתן לבחור בין מגוון עצום של צבעים והדפסים שונים, החל מצבעים קלאסיים ועדינים יותר, ועד לצבעים בוהקים וזוהרים. כמו כן, ניתן למצוא קבקבים טבעוניים שאינם מכילים עור או מוצרים מהחי, לצד קבקבים שמכילים גפת עור או רצועת עור. מדובר על טרנד שפשט על החנויות, וניתן היום למצוא בלא מעט חנויות קבקבי עץ שיכולים להשתלב בכל לוק שתבחרו, ולהדגיש את הנוכחות שלכן באמצעות רעש ייחודי שמושמע בזמן ההליכה.

לסיכום, אין ספק כי קבקבי עץ צבעוניים יוכלו להוסיף המון צבע והמון ייחוד ועניין למלתחה שלכם הקיץ. אין שום סיבה להתלבש כמו כולם ולהסתפק בסנדלים פשוטים וחסרי עניין, או לחילופין בכפכפי גומי חסרי מעוף. כל מי שמבינה באופנה, יודעת שאת הקיץ הזה לא ניתן לעבור ללא קבקבי עץ איכותיים וייחודיים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד