כלב טרייר טיבטי - כל מה שצריך לדעת

כלב טרייר טיבטי – כל מה שצריך לדעת

כלבי הטרייר הרגילים הם כלבים אשר הורבעו בתחילה על מנת להרוג עכברושים, אך לאחר מכן הן טופחו והפכו להיות כלבים ידידותיים הרלוונטיים לצורך לוויה. לעומתם, כלב טרייר טיבטי הוא כלב אשר ההיסטוריה שלו היא אחרת. כלבי הטרייר הטיבטי היו בעבר כלבים עבור נזירים ומנזרים מכיוון שהם ראו בהם סימן למזל טוב. אז מיהו בעצם הכלב הטרייר הטיבטי? תוכלו לקרוא על כך במאמר הבא

טרייר טיבטי- מיהו?

כלבי הטרייר טיבטי הם כלבים בגודל בינוני. יש שיגידו שמדובר על כלבים המזכירים במראה שלהם את כלבי השי- צו. לטרייר הטיבטי יש שיער על הפנים. מדובר על דבר אשר שומר עליו מפני פגעי הטבע. הפרווה של  הכלבים הללו ארוכה מאוד ויש להם רגליים אחוריות וחזקות. ניתן למצוא מגוון רחב של והארציות של פרוות הכלב מבחינת הצבעים שלו. לכלב יש כפות רגליים שטוחות והדבר מהווה מאפיין חזק של הגזע ממנו הכלב מגיע. בזכות אותן כפות הרגליים הכלב יכול לנוע על משטחים קשים מאוד. לכלבים מסוג הטרייר טיבטי יש שני סוגי פרווה: פרווה פנימית שהיא פרווה רכה קצרה ופרווה חיצונית שהיא ארוכה וחלקה.

תכונותיו של הטרייר טיבטי

מדובר על כלב בעל אופי ידידותי, אשר מתאים לגדל אותו בדירה. כמו כלבי קינג צ’ארלס, הכלב אוהב מאוד אנשים ויכול להיות ממש אומלל כאשר לא מעניקים לו יחס. בשל אומללותו זו, יכולות להיווצר לו לא מעט בעיות התנהגות. לכן, חשוב מאוד להעניק לכלב אהבה, ביטחון ואכפתיות. מדובר על כלב חכם מאוד שניתן לאלף אותו בקלות. חשוב מאוד לדאוג לבריאותו של הכלב ולטפח את הפרווה שלו אשר דורשת טיפוח מיוחד. בגיל 10-14 חודשים, הכלב מגיע לשלב של בשלות פיזית ואחד הסימנים המשמעותיים לכך הוא שהפרווה שלו הופכת להיות מפוארת יותר. על מנת שהפרווה לא תהיה סבוכה מדי עליכם להבריש אותה מדי יום או יומיים.

כלב הטרייר טיבטי הוא כלב ידידותי, יפה, חזק ונוח לאילוף. משפחות עם ילדים יכולות להנות מאוד מכלב מסוג זה. אולם, חשוב מאוד לדאוג לכלב לכל צרכיו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד