איפור עיניים

התאמת איפור עיניים – כך תעשי זאת נכון

איפור עיניים

אומרים כי “החלון לנשמה של האדם, הוא העיניים”. ואכן, מדובר בחלונות מפוארים שבמבט אחד או מבע מסוג מסוים – מביעות כל כך הרבה רגש! העיניים שלנו, הן כמו תכשיט שיש להבליט, בעוד שבאמצעות איפור נכון: אפשר להדגיש את העיניים, ואף לייפות את המראה הכללי.

אז כיצד מתאימים איפור עיניים?

בתחילה חשוב להבין, כי איפור עיניים, מתחלק בדרך כלל לאיפור ערב, או איפור יום יומי. בכך למשל, המראה המודגש של העין, ישלוט יותר בשעות הערב. המראה הקליל, המואר והנקי, יתאים לשעות היום.

אם את חובשת משקפיים, כדאי לבחור באיפור קליל יותר ולשים את הדגש על איפור השפתיים. בעוד שבמידה ובחרת עדשות איכותיות – תכלי לבחור באיפור כהה יותר ודרמטי, עבור הטוטאל לוק.

סגנונות איפור עיניים

סגנונות איפור ישנם מסוגים שונים, בעוד שישנו איפור טבעי, איפור חושני, כבד או קליל. הנה כמה סגנונות מעולים עבור הדגשת העיניים:

המראה דרמטי

סגנון שנוטה להיות כהה, בו תוחמים את העין באיילנר שחור, מוסיפים מסקרה לעיבוי הריסים ו”סוגרים” את העין עם איפור בגוונים אפורים ואף שחורים. המראה מתכתב בצורה נפלאה עם שפתיים חיוורות, שיער אסוף בקפידה ומייק אפ עם כיסוי בינוני. המטרה היא להדגיש את העיניים ולטשטש שאר חלקים בפנים. כך שיתקבל מראה מושך, אך גם לא כבד מידי.

המראה טבעי

אם את אישה שלא אוהבת צבעים ואיפור כבד או כהה, תכלי לבחור בסגנון הטבעי. איפור כזה מתחיל במייק אפ בכיסוי בינוני, כמו גם במראה הטבעי. מומלץ להשתמש בברונזר שהוא סוג של פודרה משזפת וזוהרת, אותה ניתן להניח באמצעות מברשת גדולה, באזור הלחיים. עם אותו הברונזר ניתן לעבור קלות על העפעפיים, בעוד שחשוב להבליט את עצם הגבה עם מעט קונסילר בגוון בהיר.

המראה “החם”

אם אתם רוצה לתת לפנייך מראה נגיש, חמים ונשי. תכלי לאפר את העיניים עם צלליות בגוונים חומים אדמדמים. התחילי את הנחת הצללית מתוך עפעף העין החוצה (החל מהמקום הקרוב ביותר לאף), עד למילימטר מתחת לגבה. סיגרי את האיפור עם מעט גלוס על השפתיים. אם את חובשת משקפיים, המראה החם יהיה נפלא עבורך! זאת משום שהוא ייתן מעט צבע לעין שנמצאת מאחורי העדשה.

כדי לדעת יותר על איפור מתאים, רצוי לפנות אל הפארמים ואל מאפרות מקצועיות שנמצאות במקום. בכך תכלי ללמוד כיצד להתאפר, תוך שאת לא חייבת תמיד לרכוש מוצר קוסמטי כזה או אחר, כדי לדעת קצת יותר על איפור נכון ומותאם אישית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד