רדיו אונליין

הטכנולוגיה מתקדמת והרדיו הופך להיות אונליין

אם בעבר כדי להאזין לשידורי הרדיו היה צורך בכיוון ואיתור התחנה, בחירת תדר מדויק, ואף שימוש במי שנמצא בחדר כדי שיחזיק את האנטנה – הרי שהיום, בעולם אינטרנטי מתקדם, אפשר להאזין לרדיו בקלות דרך נייד, המחשב או הטלוויזיה. מלבד זאת, ההאזנה לרדיו ברכב גם היא הפכה לקלה יותר: זאת בשל תדרים מכוילים ותשתיות תקשורת מתקדמות, וגם מפני שאפשר להאזין לרדיו און ליין, ישירות מהנייד.

רדיו אונליין

מלבד היתרונות הברורים של האזנה קלה לרדיו דרך האינטרנט, מה עוד תספק האזנה און ליין?

אם אתם בוחרים לשמוע גלגלצ’ אונליין, או כל תחנה אחרת: הרי שתוכלו להרחיב את עולמכם ולהאזין בקלות לתוכניות רדיו. עוד תוכלו לשמוע את הפלייליסט של גלגל”צ או של כאן 88, כמו גם של תחנות רדיו פופולאריות אחרות כמו ‘קול הקמפוס’, אקו 99 , גלי צה”ל ועוד. בכך אפשר להנות ממידע מרוכז אודות שידורים, תוכניות ושירים שהושמעו התחנה.

חשוב לדעת!

מרבית תחנות הרדיו בארץ משדרות רדיו און ליין, בעוד שבאתרי האינטרנט ניתן למצוא בקלות את האתר המתאים להאזנה. עבור האזנה דרך סמארטפון, ישנן אפליקציות שניתן להוריד בחינם ובאמצעותן להאזין לכל תוכנית או תחנה.

קלות השידור

כאשר מאזינים לרדיו דרך האינטרנט, אפשר לבחור בכל תחנה שנרצה להאזין לה, ולעשות זאת מהנייד או דרך המחשב. נוסף לכך, ישנן ספקיות תקשורת שמקנות תכנים וערוצי רדיו להאזנה דרך הטלוויזיה.

מי שיאזין לשידורים של תחנות הרדיו השונות, יוכל לבחור את התוכניות שהוא רוצה לשמוע, להאזין לתוכניות באופן רטרואקטיבי, להכיר את זמני השידורים והתכנים, להשתתף בהגרלות או בחידונים, ולהנות ממגוון סגנונות מוזיקה. באמצעות האינטרנט אפשר להכיר  את שעות התוכניות, ובכך לדעת מתי אפשר להאזין לתוכניות מעניינות או למוזיקה בסגנונות שונים ומתקופות שונות.

“אל תכבי את הרדיו הישן” – איך אפשר לשמוע כל תוכנית רדיו בקלות?

להבדיל מהדרך באמצעותה היה ניתן להאזין בעבר לרדיו, כיום, באמצעות שידורים אינטרנטיים – ניתן לשמוע שירים מוזיקה ותוכניות רדיו בכל מקום, בכל שעות היום.

דרך הסמארטפון אפשר להאזין למוזיקה בעת נהיגה, בזמן העבודה, בנסיעה על אופניים או קטנוע, בזמן עבודה על המחשב ועוד. נוסף לכך, מי שגר בחו”ל יכול דרך האזנה און ליין לבחור בכל תחנת רדיו ישראלי ולהפך: מי שרוצה לשמוע רדיו מארצות שונות, יוכל גם כן לבחור את התחנה בקלות.

לסיכום, הדרך בה אפשר להנות מתכנים שונים והקלות שבאמצעותה אפשר לבחור תחנה ולהאזין לה, מכל מקום בארץ או בעולם – הפכה לקלה ונגישה יותר עקב האזנה לרדיו און ליין. בשל כך, רבים מאחסנים את מקלט הרדיו הישן בבוידם, ועוברים להאזנה אינטרנטית, אטרקטיבית ונוחה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד