קורס אנגלית בטלפון - איך זה עובד

קורס אנגלית בטלפון – איך זה עובד

כשאנחנו רוצים ללמוד שפה זרה, גם אם מדובר בשפה האנגלית, אז אנחנו רגילים שעלינו לפנות אל מורה פרטי שיבוא אלינו או שאנחנו נבוא אליו, אנחנו רגילים שעלינו להירשם לקורס עם תלמידים נוספים, ואז אנחנו צריכים להגיע אל מקום מסוים, בשעה מסוימת, בשביל ללמוד את השפה בכיתה.

עם השנים התפתחו סוגים שונים של צורות לימוד. זה נבע גם משינויים טכנולוגיים, העובדה שכיום אנחנו יכולים להשתמש במחשב או במכשירים אחרים בשביל ללמוד שפות זרות ובפרט אנגלית, וכן זה נבע מהעובדה שאנחנו יותר עסוקים מאשר בעבר. יש לנו עבודה, יש לנו תחביבים, אנחנו לא רוצים לבזבז את הזמן שלנו על נסיעות או על דברים אחרים. לכן נוצרו שיטות פשוטות וקלות יותר ללמוד שפות זרות. אחת מהן היא לימודי אנגלית דרך הטלפון.

קורס אנגלית בטלפון מאפשר לנו ללמוד אנגלית בצורה הכי פרקטית. אנחנו לומדים את השפה דרך שיחות, דרך דיבור. אנחנו לא מסתפקים בקריאת טקסטים, דבר שאנחנו יכולים לעשות לבד, ואנחנו גם לא מסתפקים בתרגילים שונים, שלא תמיד תורמים להבנת השפה, מה עוד שהיום אפשר למצוא את התרגילים באתרי אינטרנט שונים ולפתור אותם לבדנו.

איך מתנהל קורס אנגלית בטלפון? מאוד פשוט. אנחנו יוצרים קשר עם מארגני הקורס, קובעים מתי נוח לנו לנהל את השיחות, כל שיחה נמשכת חצי שעה, במסגרת השיחה אנחנו עובדים עם המורה על לימוד אנגלית במאפיינים שונים, כאשר באופן טבעי הרעיון העיקרי הוא, לנהל שיחות באנגלית ותוך כדי להבין את השפה, להבין את מבנה המשפט, את הניואנסים הקטנים ועוד. מידע נוסף בנושא ניתן למצוא בקישור זה.

חשוב להדגיש, קורס לימוד אנגלית בטלפון מועבר על ידי דוברי אנגלית בשפת אם, מורים רציניים, מקצועיים, עם ניסיון של שנים בתחום. תוכנית הלימודים מותאמת לצרכים של התלמיד ולרמתו, כאמור השיחות מתנהלות בשעות שנוחות לנו, אפשר לנהל אותן בכל זמן כמעט ומכל מקום, השיעורים מתבצעים בפריסה נוחה ורחבה, ומן הסתם, במהלך השיעורים לומדים לנהל שיחה אמיתית וטובה באנגלית, בדיוק כמו שתרצו לנהל עם כל מי שדובר אנגלית ברמה גבוהה.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד