מתנות מקוריות לאירועים

מתנות מקוריות לאירועים

מתנות מקוריות לאירועים

כל אחד מאיתנו מקבל הזמנה לאירוע, לפחות פעם אחת בשנה. למרות שבשנים האחרונות נהוג להעניק מעטפות עם צ’קים, יש לא מעט אנשים שמחפשים דווקא את המתנות המיוחדות והמקוריות. אז מה ניתן לרכוש לכבוד אירועים? הנה כמה הצעות מעניינות:

בר מצווה

אם אתם מחפשים אחר מתנה מקורית לבר מצווה, מוטב שתשקלו לרכוש לחתן המצווה כרטיס למחנה קיץ בארצות הברית, שכן מדובר בחוויה ייחודית, מאתגרת ומלאה בפעילויות מהנות. ניתן לרכוש את המתנה במשותף עם חברים או בני משפחה נוספים, ולו כדי להעניק מתנה בלתי נשכחת ומלאה בהרפתקאות.

אם תרצו מתנה מעט יותר סמלית, הרי טוב לדעת שחוויה כמו צניחה חופשית או טיסה בשמי הארץ יכולה להיות מתנה נהדרת עבור חתן בר המצווה.

בת מצווה

ומה רוכשים לילדה שהגיעה למצוות? ובכן, נדמה שנערות בגילאי 12 מגלות את עולם היצירה ומפתחות את הדמיון, לכן מומלץ לרכוש עבורן סדנאות יצירה שונות, בין אם מדובר בסדנה הכוללת כמה מפגשים ובין אם זו סדנה חד פעמית – כך או כך, מדובר בחוויה נהדרת ומתנה ייחודית ומעשירה.

חינה

הוזמנתם לטקס חינה? ובכן, בחלק מן המקרים נהוג להעניק מעטפה עם סכום כסף מסוים, אך ישנם מקרים בהם מעניקים שי לזוג המאושר. תוכלו לרכוש מוצרים איכותיים עבור דירתם של השניים, החל מכלי מטבח, דרך מארזי מגבות ועד לריהוט איכותי. אם תרצו להעניק דווקא חוויה, תוכלו לרכוש זוג כרטיסי כניסה לספא מפנק במיוחד, כך החתן והכלה לעתיד יוכלו לנוח ולהירגע לפני החתונה הגדולה.

מתנות מקוריות לאירועים

מסיבת רווקות

אחד האירועים החווייתיים ביותר עבור נשים הוא מסיבת הרווקות שלהן. מתנה נהדרת למסיבת הרווקות תהיה מארז ליום החתונה הכולל חלוק לבן, תחתונים עדינים מתחרה, כפכפים מעוצבים בצבע לבן כמובן וערכת עזרה ראשונה לכלה הכולל כדורים נגד כאבי ראש, רסקיו להפחתת לחצים וסט איפור קטן לתיקונים קלים. אם תעדיפו מתנה קצת יותר נועזת, הרי שבייבי דול (או סט הלבשה תחתונה) בהחלט יעשה את העבודה.

 

רכשו את המתנה המועדפת עליכם, כשכמובן יש לבחור מתנה שתתאים למי שעתיד לקבל אותה. וצרפו ברכה מושקעת עם מילים שמחממות את הלב. מזל טוב!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד