מעשנת גז

5 המותגים המובילים בתחום גריל גז

משפחות רבות בוחרות לאבזר את גינת ביתם עם מגוון פירטים מעוצבים ושימושיים. ההנאה מגינת הבית הינה בעיקר בעונת האביב והקיץ, אז מזג האוויר הופך להיות הרבה יותר חמים ונעים לאחר עונת חורף גשומה וקרירה. למרות שהחורף הישראלי אינו ארוך ומורגש כמו עונת החורף באירופה לדוגמה, ניתן ליהנות מגינת הבית במשך זמן רב במהלך השנה.

בין האביזרים הפופולריים שמוצבים בגינות הבית ניתן למצוא פינות ישיבה נוחות ודקורטיביות, מתקני משחקים ובריכות קטנות לילדים, שמשיות וצליות להגנה מפני השמש וגם גריל גז איכותי שבאמצעותו ניתן להכין מגוון ארוחות טעימות למשפחה, חברים ואורחים.

גריל הגז הפך להיות מכשיר הכרחי כמעט בכל בית עם גינה, משום שהוא מספק את הפתרון המושלם למשפחות, חובבי בשר ואוהבי האירוח. כך במקום לבלות שעות רבות בתוך הבית עם בישולים במטבח הביתי, ניתן לעשות זאת באוויר הנעים בגינת הבית וכך גם לשמור על ניקיון המטבח הביתי.

קיימים 5 מותגים מובילים ומומלצים של גריל גז שכל גינה ביתית צריכה:

  • קולמן – גריל גז קולמן הינו גריל איכותי, חזק ומקצועי המעניק צלייה אחידה של המזון המונח עליו. באמצעות פיתוח מיוחד של המכשיר, ניתן לצמצם באופן יעיל את צריכת הגז של הגריל לחיסכון אידיאלי וגם לבטיחות מרבית.
  • נפוליאון – גריל גז של המותג נפוליאון מתאפיין במכשיר איכותי העשוי כולו יציקה איכותית של אלומיניום, דבר המבטיח עמידות לאורך זמן רב גם בשימוש גבוה במיוחד. נוסף על כך, הודות ליציקת האלומיניום ממנה הוא עשוי, הוא גם מעניק צלייה איכותית ואידיאלית הרבה יותר בגלל פיזור ושמירת חום טובה יותר.
  • גרנד הול – גריל גז גרנד הול הינו אחד מסוגי הגרילים הפופולריים ביותר בקרב צרכנים רבים. חלוקת המדפים שבו יחד עם האבזור האיכותי הנדרש לצלייה, מעניקים לו את הפופולריות הרבה. באמצעות מד טמפרטורה ובנה, ניתן לשלוט באופן יעיל בשלבי הצלייה שלו.
  • ורמונט – גריל הגז של המותג ורמונט עשוי יציקה מסיבית ואיכותית במיוחד, כך שהצלייה בגריל זה הופכת להיות משובחת ואחידה באופן הטוב ביותר.
  • מעשנת גז – מעשנת הגז הינה סוג נוסף ומיוחד בעולם הגרילים. מדובר על מכשיר בעל שיטת צלייה מיוחדת למגוון מזונות, הודות לשיטת צלייה המשלבת עשן רב המעניק טעם ייחודי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד