איך לעבוד עם צנטר?

איך לעבוד עם צנטר?

אם התחלתם להתעניין באומנות זילוף העוגות ואתם רוצים להתחיל להתנסות בזה, יהיה עליכם להכיר את אביזרי זילוף ובינהם הצנטר,  איתם תעבדו עבור קישוט עוגה ראוי. אמנם מדובר בסוגים שונים של קצפות, אומנות הזילוף היא אומנות מוכרת ודי מרהיבה. ישנן צורות שונות של קישוטי זילוף זאת בעזרת הצנטר.

אז מהו בעצם הצנטר?

הצנטר הוא הפריט אשר יוצר את צורת הקצפת כאשר אתם לוחצים אותה החוצה. ישנם אלפי סוגים שונים של צנטרים המספקים צורות שונות של קישוטים לעוגה ובכך יוצרים מראות שונים לעוגות שונות. את הצנטר ניתן להבריג לשקית זילוף ייחודית אך ניתן גם להשתמש בשקית סנדביצ’ים רגיל, לחתוך את אחת הקצוות ולקבל שקית זילוף מאולתרת עבור הצנטר שלכם.

כמו שאמרנו, יש צנטרים שונים לשימושים שונים

מה זה בעצם אומר? זה אומר שישנם צנטרים לזילוף שהם מיועדים לקאפקייקס ויש צנטרים המיועדים לעוגות. כל צנטר מספק צורה אחרת על פני השטח ויכול ליצור מרקם שונה בהתאם לבחירתכם. תוכלו לבחור להשתמש בצנטר שנותן צורת כוכב ולהזליף כוכבים קטנים על העוגה. כל שאתם צריכים לעשות הוא לבצע לחיצות קטנות על המזלף מה שייתן לכם את האפשרות לבחור את גודל הכוכב אותו אתם רוצים לשים על העוגה.

אם אתם מעוניינים לכתוב על העוגה שלכם בעזרת מזלף, אתם תהיו צריכים לבחור צנטר עגול ודק שמתאים לעבודת יד זריזה לכתב יד קריא וברור. טיפ מאיתנו: לפני שאתם מתחילים לכתוב על העוגה, כתבו את מה שאתם רוצים על דף ובדקו איך אתם מכניסים את הכיתוב לעוגה. כך לא תהיה לכם בעיה של חוסר מקום ואות שלא הצליחה להיכנס.

רוצים להעלות את הרף?

אם הבנתם את טכניקות הזילוף השונות, דעו כי ישנם צנטרים שיכולים לתת לכם פרח שלם בזילוף יחיד. לרוב, יהיה ניתן למצוא זילוף כזה על קאפקייקס, דבר שתמיד מגרה לעין. צנטרים אלה נקראים צנטרים רוסים, והם בנויים כך שהקצפת שיוצאת מהמזלף מסתדרת לצורת פרח על פני הקאפקייק.

בשורה התחתונה, אם אתם רוצים אוהבים לאפות ולקשט, נסו לחשוב קודם על איזו עוגה אתם רוצים ועל הקישוט שלה. כך תדעו באיזה צנטר לבחור וליהנות מהקישוט האישי שלכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד