השכרת חדרי ישיבות - מה תקבלו

השכרת חדרי ישיבות – מה תקבלו

חדרי ישיבות

חברות קטנות, בעלי עסקים קמעונאיים וארגונים ללא משרד (או משרד גדול), מחפשים לא פעם מקום שיארח את העובדים לצורך מפגש משותף, בין אם מדובר בישיבת צוות, באירוע גיבוש או באירוע הרמת כוסית. כך, המשימה של השכרת חדרי ישיבות עשויה להיות מתסכלת ואף מייאשת מראש, כיוון שרוב החברות להשכרה מציעות חדרים בעלי עיצוב קר וקודר, ללא חן ושום תוספת מעבר לציוד הפונקציונלי הבסיסי. אך כיום יש מי שמבין כי צרכי החברות והארגונים השתנו, וניתן למצוא לא מעט מקומות המציעים השכרת חדרי ישיבות ברוח שונה לחלוטין.

מה אנחנו מחפשים בחדרי ישיבות?

ממש כשם שעיצוב המשרד בחברות וארגונים גדולים חשוב מאין כמותו, כך בדיוק יש להתייחס לחדרי הישיבות שבהם נפגשים העובדים אחת לכמה זמן, במיוחד אם אין להם משרד או מקום מפגש מרכזי בשגרת היומיום. וממש כמו בעבודה ובמשרד – בהם יותר ויותר מנהלים כבר מבינים את חשיבותו של העיצוב הביתי והמזמין, כך בדיוק אנו מצפים מחדר הישיבות שלנו להיראות. לכן, חברה איכותית המציעה שירותי השכרת חדרי ישיבות תציג בפניכם חללים נרחבים הכוללים מספר חדרים וכמה פונקציות שונות, בהן גם שירותי הסעדה וכיבוד (שהוא יותר מפינת קפה ועוגיות כמובן), ולרוב גם ריהוט ביתי והרבה אלמנטים טבעיים: מספר פינות ישיבה ומרחבים למפגשים קבוצתיים ואינטימיים יותר, צמחיה ענפה, רהיטי עץ בהיר ועוד הפתעות. 

על חשיבות העבודה במרחב מזמין

עיצובם הנכון של חדרי ישיבות שעורכים בהם מפגשים אחת לכמה חודשים, עשוי להיות קריטי אפילו יותר מעיצובו של משרד שבו העובדים נפגשים מדי יום ביומו, שכן הציפייה ממפגש חד פעמי שכזה היא באופן טבעי גדולה יותר – הן מצד העובדים והן מצד המנהלים. לכן לא משנה אם מטרת המפגש היא לערוך ישיבה לצורך סיעור מוחות, פרידה מאחד העובדים, מפגש גיבוש או ישיבה קצרה לריענון נהלים – התועלת שתביא איתה היציאה ממקום העבודה הרגיל למרחב נעים ושונה כל כך, כבר תגרום להבדל משמעותי שיורגש מיד עם החזרה לעבודה, בקרב כל העובדים וכמובן גם בקרב המנהלים.

בקרו באתר ג’וב אנד ג’וי להתעניינות לגבי השכרת חדרי ישיבות:

https://www.jobandjoy.co.il/​

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד