ספא ברחובות

עיסוי שוודי – כלמה שרציתם לדעת

האדם המודרני הוא כזה שאר נתון ללצים רבים. הוא כביכול בעל הרבה מאוד דברים שיכולים לקצר עבורו הרבה מאוד פעילות מעייפת, אבל לצד כל זה יש רשימה ארוכה של משימות שאותן עדיין צריכים לעשות, גם אם הן כוללות רק שורה של הרבה מאוד לחיצות. למרבה האבסורד הדרך להפיג את כל הסטרס הזה שכל יום יוצר היא גם על ידי לחיצות, אבל הפעם כאלה שנעשות על ידי מעסה מקצועי. העיסוי הכי בולט בתחום הזה הוא העיסוי השוודי, וכאן כל מה שיכולים לרצות לדעת לגבי העיסוי מן הסוג הזה.

למי זה מתאים

לא לחינם העיסוי הכי מוכר וזה שמוצע בכל ספא שמכבד את עצמו הוא עיסוי שבדי קלאסי. זהו עיסוי שגם נחשב בתור עיסוי קלאסי מכיוון שהוא מתאים לכל גבר ולכל אישה, עם עוצמת לחיצה שיכולה להיות יותר חזקה או יותר עדינה, כל אחד לפי הגוף שלו ולפי העוצמה שהכי טובה ונעימה עבורו. עיסוי זה מסייע בחילוף חומרים, ביצירה של רוגע, בהמרצת מחזור האדם והורדה של לחצים ומתחים נפשיים. משמע, עיסוי מן הסוג הזה מתאים לכל אחד, הוא כולל באופן מסורתי שמן שקדים אך יש ספא ברחובות שבו עורכים את העיסוי הזה עם שילוב של חומרים אחרים, כמו חמאת שיאה, למשל. הוא מתאים לכולם והוא מרגיע ונעים.

מה זה כולל

מה כולל עיסוי שבדי מסורתי? העיסוי יכול להתבצע על ידי מעסה או מעסה, שאלה מורחים שמן שקדים חמים על הידיים שלהם ומעבירים אותו על גוף נטול בגדים של האדם שנמצא בשכיבה על ספת העיסוי. העיסוי נעשה שלבי שלב ועובר על פני כל הגוף כולו, כאשר ישנה אפשרות להתעמק באזור ספציפי שבו יש שרירים תפוסים במיוחד ולעבור ברפרוף על אזור אחר. עיסוי מן הסוג הזה יכול להימשך חצי שעה, ארבעים וחמש דקות, שישים דקות ועד ל75 דקות, כשאר בכל ספא יש זמני טיפול שונים ואת האפשרות להוסיף אל העיסוי הזה כל מיני אלמנטים מפנקים נוספים, כמו הוספה של טיפול פילינג או עיסוי בחדר זוגי.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד