שיש ניר צבי

האם אי למטבח עדיין רלוונטי?

המאמר באדיבות שיש ניר צבי

כל אחד שעוסק בתחום העיצוב בכלל ובתחום עיצוב המטבחים בפרט יודע, כי ישנם טרנדים רבים ואופנות שונות ומתחלפות בתחום. האתגר האמיתי בחייו של כל מעצב הוא ליצור את החלל שיהיה מצד אחד מעניין ויפה, מצד שני, נוח ושימושי ומצד שלישי, לא לוותר על התייחסות לטרנד העכשווי.

אחת הדוגמאות הטובות ביותר בתחום עיצוב המטבחים הוא האי למטבח. זהו דבר שנפוץ בלא מעט ארצות בעולם ובעבר שימש רק כמשטח עבודה וכדלפק לארוחה. בימינו, הפכו האיים במטבח לשימושיים הרבה יותר, ניתן לראות היום כאלה שיש בהם ארונות נגררים, מגירות וגם כלי עבודה תלויים.

האם אי למטבח עדיין נחשב לאופנתי?

ניתן לראות בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים אשר בוחרים לשלב במרכז המטבח שלהם אי. עובדה זו מהווה למעשה הוכחה כי אי במטבח עדיין מהווה טרנד חם ביותר ובנוסף לכך, הוא גם תורם רבות למראה העיצובי של המטבח כולו.

האי במטבח הוא לא רק אלמנט עיצובי, אלא הוא גם מהווה אלמנט פרקטי בחלל ואף תורם לא מעט לאווירה נעימה במטבח. מה שכן, חשוב לדעת כי קיימים לא מעט סוגים של איים למטבח ולכן חשוב מאוד לבדוק מהו האי המתאים ביותר עבור סוג העיצוב של המטבח שלכם.

אי למטבח – כך תעשו את הבחירה הנכונה

כאשר מדברים על שילוב של אי למטבח, יש לקחת בחשבון מספר נקודות עיקריות:

  • גודלו של האי – הוא אומנם מהווה אלמנט מרכזי ומרשים במטבח, אך עם זאת, חשוב שהוא לא יהיה מידי גדול כדי שלא יגרום למטבח להיראות צפוף וקטן יותר ממה שהוא באמת.
  • עומקו של האי – כאשר קובעים מה יהיה העומק של האי, חשוב לקחת בחשבון גם את התנועה שקיימת במטבח ולשים לב שהוא לא חוסם את המעבר ואת הגישה למקומות שונים בחדר.
  • התאמת העיצוב – אסור לשכוח כי האי מהווה חלק מרכזי מאוד במטבח ולכן הוא חייב להתאים מבחינה עיצובית לשאר הרהיטים ואלמנטים העיצוביים שקיימים בחלל.

כאשר תיקחו בחשבון את הנקודות האלה בבחירת האי למטבח מבית שיש ניר צבי, תוכלו להיות בטוחים כי התוצאה הסופית תהיה מושלמת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד