ג'מס מודיעין

ג’מס מודיעין

ג'מס מודיעיןמי לא היה רוצה ליהנות מבירה איכותית ומיוחדת בסופו של יום ארוך? או אולי סתם לשבת עם כמה חברים טובים, ליהנות מהאווירה וכמובן לנקות את הראש עם אוכל טוב ובירה מקומית? ג’מס מודיעין הינה פאב מסעדה, המציעה מגוון עצום של בירות מיוחדות לצד מאכלים משביעים העשויים מחומרי הגלם הטריים ביותר.

חובבי הבירה ישמחו לגלות שכבר אין צורך לנסוע לתל אביב או לירושלים כדי ליהנות מבירה איכותית. המקום מציע בירת בוטיק ישראלית לצד אוכל טרי, השילוב המושלם לכל ערב בשבוע! כמו כן, ניתן להגיע למקום בשעות הצהרים, כדי לשפר מעט את היום שלכם וליהנות מבירה צוננת ומתפריט עסקיות משתלם במיוחד.

ג’מס מודיעין – המקום המושלם לכל חובבי הבירה

כאמור, מדובר על פאב מסעדה איכותי המיוחד, המציע בירות בוטיק בעלות טעמים ייחודיים, מאכלים טריים ומשביעים ואווירה שפשוט לא ניתן לעמוד בפניה. לכן המקום נחשב למושלם לא רק לערב עם החברים, אלא גם בתור המקום האידיאלי לאירוע הבא שלכם. לא חשוב אם אתם מעוניינים לחגוג יום הולדת, מסיבת בר או בת מצווה או אפילו חתונה אינטימית, זה המקום עבורכם!

בג’מס יודעים להעניק יחס אישי ומקצועי, לפנק את האורחים עם שפע של אוכל, ולא פחות חשוב מכך – שפע של בירות איכותיות וייחודיות, שיגרמו לכל אחד לחייך מאוזן לאוזן. חשוב לציין כי מדובר על מקום כשר, כך שגם שומרי הכשרות ישמחו להגיע למקום וליהנות משירות, אוכל, בירה ואווירה ברמה הגבוהה ביותר. ניתן למשל להתחיל את הערב עם בירה במחירים משתלמים ביותר, בתוספת מספר מנות ראשונות. טבעות בצל המטוגנות בתוך בצק בירה או תפוחי אדמה מטובלים, יכולים להוות את ההתחלה המושלמת לערב חווייתי.

לאחר מכן, תוכלו להזמין למשל סלט ירקות מרענן, נקניקיות חריפות, כריכים מושקעים או אפילו את המנה הטבעונית- קציצות עדשים ומנגולד אפויות בתנור. אם יישאר לכם עוד מקום, תמיד תוכלו לקנח בעוגת שוקולד חמה או קרמבל תפוחי עץ שנאפה במקום.

לסיכום,

ג’מס מודיעין בולטת בנוף המסעדות במודיעין ומהווה את הבית החם לכול חובבי הבירה. המקום מציע תפריט בירות עשיר, לצד תפריט אוכל משביע ומנחם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד