כלי הגשה וספלים

דוגמאות לכלים מעוצבים למטבח

שיפצתם את המטבח ואתם מחפשים אביזרים שישלימו אותו? מעוניינים לשדרג את מראה המטבח הישן שלכם? כלים מעוצבים למטבח הם הפתרון שאתם מחפשים. הם יתנו למטבח שיק מיוחד ויעניקו לו את המראה הייחודי אותו אתם מבקשים עבורו.

הום סטיילינג במטבח – אין צורך לשבור תוכניות חיסכון

אם חשבתם שכדי לעצב את המטבח שלכם מחדש ולהעניק לו את המראה המושלם יהיה עליכם לשבור תוכניות חיסכון אז לא, אין צורך. ניתן לשדרג את מראה המטבח באמצעות אביזרים שונים שעלותם הכוללת הינה נמוכה יחסית אך התוצאה שמתקבלת תהיה יפהפייה ומושלמת. אפשר למצוא היום ווילונות מרשימים למטבח, מדבקות קיר יפהפיות, כלים מעוצבים, שעוני קיר מעוצבים ואם זה לא מספיק, תוכלו גם להחליף את דלתות המטבח או לצבוע את הארונות בצבעים אחרים.

מדבקות קיר למטבח

ניתן למצוא היום מגוון רחב מאוד של מדבקות קיר בצורות ובצבעים שונים. ישנם מדבקות קטנות ומדבקות גדולות שיכולות לכסות קיר שלם. כמו כן, ישנם מדבקות שמתאימות להדבקה על ארונות או על המקרר ומשדרגות אותם פלאים. היתרון הגדול במדבקות הקיר הוא, שניתן להחליף אותן מידי תקופה מכיוון שהן ניתנות להסרה מבלי לפגוע בצבע שעל הקיר או בפורמייקה של הארון.

שדרוג ארונות המטבח

נמאס לכם מהצבע ששולט במטבח שלכם? מעוניינים להחליף אווירה במטבח? תוכלו בקלות לרכוש צבע מתאים אשר מיועד לצביעת עץ ולצבוע את ארונות המטבח שלכם בכל צבע שעולה על דעתכם. לעומת זאת, אם אינכם אוהבים או לא יודעים להתעסק עם צבע, תוכלו להחליף רק את הידיות של דלתות הארונות והמגירות.

אקססוריז וכלים מעוצבים למטבח

דרך נוספת לשדרוג המטבח היא שימוש בכלים מעוצבים ואקססוריז. אם אתם חובבי אפייה ובישול ויש ברשותכם ספרי בישול, תוכלו לייעד עבורם מדף מיוחד ולהציג אותם במטבח כדי שיוסיפו לו יופי וצבע. בנוסף לכך, תוכלו לרכוש כלים מעניינים למטבח כגון כלי הגשה וספלים מסוגננים, סכו”ם מעוצב, צלחות ותחתיות מאוירים, ספלי וינטאג’ ועוד. כמו כן, מפה בעלת הדפס מעניין, תוכל גם היא לעשות את העבודה היטב ולשדרג לאין ערוך את מראה המטבח שלכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד