החורף מעבר לפינה – איך להמשיך לעסוק בספורט

כל ספורטאי יודע שהמעבר לשעון חורף מזמין אתו מגבלות מסוימות בכל מה שקשור לספורט. אם זו ריצת בוקר שתידחה לזמן מאוחר יותר או ריצת ערב עם רטובה עם הפרעת גשמים תוך כדי פעילות, וכן דברים דומים בספורט, המתנגשים עם ירידת הגשמים.

איך מתלבשים בעת פעילות ספורטיבית? |

הדבר הראשונה והחשובה ביותר אותו נעשה לפני הריצה הוא בחירת בגדים מתאימה. למרות הקור, חשוב מאוד לדאוג לבגדים מנדפי זיעה ולא לסווצ’רים עבים אשר עשויים להיות נעימים בתחילת הריצה, אך בהמשך, להיות חמים מדי ולגרום להזעה שאינה משתחררת ואינה בריאה בצורה זו.

נרצה ללבוש בגדים שנוכל להסיר מיד עם רדת הגשם, כלומר בשיטת השכבות. אם נרוץ בחוץ כמובן נדאג ללבוש מעיל מיוחד נגד רוח. מעיל זה נבנה והונדס לפעילות ספורטיבית. מעיל מיוחד כזה ישמור עלינו מפני התקררות בזמן הפסקת הריצה וימנע מאיתנו חולי מיותר ככאבי ראש וחום.

למה חשוב להשתמש בכובע בזמן ריצת חורף? |

היום אנחנו יודעים, שכ – 40% מחום הגוף שלנו, משתחרר דרך הראש בזמן ריצה או פעילות ספורט, וחום זה נשאר בדרך כלל חשוף בזמן פעילות ספורט בחוץ.

לכן נרצה להצטייד בכובע מחמם אשר ישמור על הראש שלנו ולא ישאיר אותו קר וחשוף שחולי מיותר. לא תמיד הפתרון יהיה ריצה מחוץ לבית, שכן החסרונות בריצה כזו, עולים על היתרונות שבו.

פתרון לחורף מסלול ריצה מתקפל לבית |

מסלול ריצה מתקפל לבית הוא פתרון עצום לכל אותם המעוניינים לרוץ בימי החורף הגשומים. הפעילות נעשית בתוך הבית במקום ללא רוח קרה אשר תפגע בנו וכן לרוגע מסוים, שכן הריצה בבית לא מקבילה מבחינת אזור בעייתי לריצה או שלוליות מים המצטברות בחורף.

מסלול ריצה בבית, מעבר לתכונות המעולות הקיימות בו, כמו ויסות מצבי ריצה ומרחקי ריצה אשר מופעים עליו, וכן אבזור משוכלל המראה כל פרמטר של גופנו בזמן ריצה עליו, כמו ספירת קילומטרים, חישוב מספר דפיקות הלב ואפילו את לחץ הדם לאלה המשוכללים יותר.

לאביזרי ספורט נוספים לחצו ציוד ספורט

לבחירת מסלול ריצה המתאים לכם ולקבלת יעוץ הכנו עבורכם סרטון https://youtu.be/BUv6DY2CGn4

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד