השתלת שיער - למי זה מתאים?

השתלת שיער – למי זה מתאים?

השתלת שיער - למי זה מתאים?תחילתה של התקרחות, נשירת שיער במידה גבוהה, דלילות שיער ועוד – כולם מצבים שנגרמים עקב גנטיקה מסוימת או במקרים של מחלות עור, כמו גם בהיעדר תזונה מתאימה, במצבים של סטרס וחרדה, וכדומה. 

אם אתם מרגישים שעשיתם את כל המאמצים על מנת למלא את הקרקפת בשיער: אם החלו מפרצים גדולים להופיע בצידי הראש: ואם אתם סובלים מדלילות ענפה של שיער – אתם בוודאי מחפשים פתרון לשיער דליל. 

כיום, אפשר לפתור בעיות כמו נשירת שיער או התקרחות באמצעות תכשירים מסוגים שונים, בעוד שמי שישנה את התזונה שלו, מי שייטול ויטמינים שימלאו חוסרים בגוף, כמו גם ייעזר ברופאי עור ורופאים מומחים – בוודאי ימצע פתרון מלא או חלקי להתקרחות. 

מי שניסה את כלל הפתרונות, אך שום דבר לא עזר- עלול למצוא את עצמו חסר אונים מבלי שיוכל להנות משער מלא. בין אם מדובר בשיער דליל או התחלה של הקרחה.

אז מה הפתרון? השתלת שיער הפכה לשיטה בדוקה למילוי הקרקפת!

אחד הפתרונות שרבים בוחרים בהם הזמן האחרון, היא ביצוע השתלת שיער. תהליך זה כולל אבחון מדויק של השיערה והתאמת שיער מחלקים שנים בגוף – אל הקרקפת. לאחר האבחון שיחת הייעוץ עם המומחים והתאמה – מבצעים המומחים שתילת מאות זקיקי שיערה אל הקרקפת ובכך מילוי הראש בשיער. השיער שהושתל, לא ינשור במהירות, ובכך יאפשר מראה שיער מלא וחיוני יותר.

בקרו באתר של ד”ר זריאן, מומחית להשתלות שיער:

https://drzrian.co.il/​

היכן אפשר לבצע השתלת שיער?

את התהליך מבצעים רבים מהמטופלים,  דווקא בקליניקות בטורקיה, זאת משום שבמדינה זאת ישנם פיתוחים חדשים בתחום השתלת שיער. מלבד זאת, ההליך מתאפשר בצורה זולה יותר בטורקיה, מדינה שכנה שבה אפשר לבצע השתלת שיער ובד בבד לצאת אל חופשת החלמה במלון טוב ובסביבה נעימה.

בררו גם כמה עולה השתלת שיער?

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד