סרטים טובים

סרטים טובים לראות עם בן או בת הזוג

סרטים טובים

כל מי שנמצא בזוגיות יודע שאי אפשר כל הזמן לצאת ולבלות בחוץ. לא תמיד יש חשק לצאת לפאב או למסעדה וגם לא תמיד מתאים להיפגש עם חברים או משפחה. לא פעם, מגיעים למצב שבו רוצים פשוט להישאר בבית ולבלות ערב שקט עם בן או בת הזוג. לפעמים מדובר על יום קשה או ארוך מידי במשרד ואילו בפעמים אחרות מדובר פשוט על מצב רוח פחות סוציאלי. זה בדיוק הזמן להיכנס לאתר שמתמחה בסרטים, על מנת לבחור את הסרט הבא שתצפו בו. חשוב כמובן להתחשב בהעדפות של בן או בת הזוג ובמצב הרוח הכללי של שניכם. יהיו ימים שבהם תרצו לצפות בסרט קליל שלא דורש יותר מידי ריכוז או חשיבה, ואילו בימים אחרים דווקא תעדיפו סרט שיגרום לכם להתבונן בזווית שונה לחלוטין על כל החיים שלכם. בכל מקרה, חשוב להקפיד לבחור בסרטים איכותיים ומוקפדים, על מנת ליהנות מחוויה חיובית ונעימה.

סרטים טובים

סרטים טובים לראות עם בן או בת הזוג – כיצד לבחור מתוך אלפי האופציות השונות?

היום ניתן למצוא לא מעט סרטים טובים שונים, המגיעים מקטגוריות שונות ומז’אנרים שונים. בכל חודש יוצאים לאקרנים עשרות סרטים חדשים, כך שמי שמעוניין להישאר מעודכן, חייב להשקיע את הזמן הדרוש לכך. בכל אופן, חשוב להבין שלא ניתן לצפות בכל הסרטים החדשים שיוצאים לשוק, היות ולא כולם יהיו מוצלחים ולא כולם יתאימו לטעם האישי שלכם. לכן עדיף להיעזר בהמלצות של אנשים אחרים או באתר אינטרנט שמתמחה בתחום, על מנת לבחור מתוך רשימות מסוננות היטב. ניתן למשל למצוא רשימה של סרטי אוסקר מומלצים, סרטי אימה שיגרמו לכל אחד לקפוץ מכל דפיקה בדלת או סרטי קומדיה שיצחיקו גם את הצופה האדיש ביותר. החוכמה היא רק להתאים את הסרט הנכון למצב הרוח העכשווי שלכם, לכבות את האור ולצלול לעולם אחר. אין משהו יותר נעים ויותר מחבר, מאשר לצפות ביחד בסרט, לחוות יחדיו את החוויות שהוא מייצר ולאחר מכן להישאר עם תחושה משותפת שנוצרה באמצעות הסרט.

סרטים טובים

סרטים מומלצים לצפייה זוגית- בהתאם לז’אנר שמתאים לכם

כאמור, ניתן למצוא לא מעט סרטים שמתאימים לצפייה עם בן או בת הזוג. סוג הסרט אמור להתאים להעדפות הצפייה של שני בני הזוג. לכן אם צד אחד ממש שונא קומדיות, אין שום טעם להכריח אותו לצפות בסרטים מסוג זה. ישנם לא מעט סרטים מדהימים בקטגוריות השונות, שבהחלט מומלץ לבדוק ביחד ולהגדיל את רפרטואר הסרטים ששניכם אוהבים.

  • סרטי אימה מומלצים – זוגות רבים בוחרים לצפות ביחד בסרטי אימה מפחידים במיוחד. מדובר לא פעם על בחירה שגורמת להם לתחושה של ביטחון וקרבה יתרה, היות ובקטעים המלחיצים ביותר של הסרט, ניתן להיצמד זה לזה ולהרגיש ביחד. ניתן למצוא לא מעט סרטים קלסיים לצד סרטים חדשים שיגרמו לכל אחד לחוש צמרמורת במורד הגב. סרטי האימה הקלסיים כוללים למשל סרטים כמו “אמריקן פסיכו”, “הנוסע השמיני”, “המסור”, “הצלצול” וכדומה. כמו כן, בשנים האחרונות יצאו מספר סרטי אימה שכדאי להכיר, כמו למשל: “מוות רצחני”, “משהו עוקב אחרי”, “פעילות על טבעית” ו- “זה”.
  • סרטי קומדיה מומלצים – סרטי קומדיה נחשבים לאחת הבחירות המוצלחות ביותר לצורך בילוי זוגי. קומדיה טובה יכולה לשפר בצורה משמעותית את מצב הרוח, ליצור אווירה של צחוקים ולייצר קרבה נוספת בין בני הזוג. גם בקטגוריה הזו ניתן למצוא סרטים קלאסיים ונוסטלגיים כמו “אמריקן פאי” שיגרום לנו לבכות מרוב צחוק, למרות שעברו כבר כמעט 20 שנים. כמו כן, ניתן לצפות בסרט “שגעון של קולג'”, על מנת ליהנות מסרט נעורים נוסף בסגנון. מעבר לכך, כדאי להכיר סרטים חדשים יותר, כמו למשל: “סיפורים פרועים”, “הזאב מוול סטריט”, “דדפול” וכדומה.
  • סרטי דרמה מומלצים – זוגות רבים בוחרים לצפות יחדיו בסרטי דרמה, המכניסים אותם לעולם אחר ומעניין יותר. סרטים מסוג זה יכולים לעורר לאחר מכן דיונים שלמים בנוגע לנושא הסרט או לאסוציאציות השונות שהוא מעלה. סרטי דרמה שכדאי להכיר, כוללים בין היתר את הסרט המפורסם “טיטאניק”, שנחשב ללא ספק לסרט רומנטי שכדאי לצפות בו ביחד. סרטים נוסטלגים נוספים, כוללים גם את “רשימת שינדלר”, “להציל את טוראי ריאן”, “חומות של תקווה”, ברבור שחור” וכדומה. מעבר לכך, כדאי לצפות גם בסרטים חדשים יותר, כגון: “גראן טורינו”, “נער החידות ממומביי”, “צורת המים” ו- “אפוקליפטו”.
  • סרטים רומנטיים מומלצים – זוהי כמובן הבחירה האולטימטיבית שרוב הזוגות יבחרו בה, על מנת לייצר ביניהם אווירה רומנטית וזוגית יותר. סרטים מסוג זה יכולים לייצר השראה ליחסים בין בני הזוג ואף לסייע לזוגיות שלהם. סרטים שחובה לצפות בהם ביחד, כוללים למשל את “אגדת הפסנתרן”, “נוטינג היל”, “אהבה זה כל הסיפור”, “ברוקלין”, “היא” ועוד.

לסיכום, ניתן למצוא לא מעט סרטים טובים לראות עם בן או בת הזוג. מומלץ להתנסות במספר ז’אנרים שונים, על מנת לחוות חוויות שונות ולהתנסות יחדיו ברגשות השונים שכל סרט מסוגל לייצר.

לעוד מידע, בקרו באתר https://kicky.co.il/recommended-movies/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד