closed-up-photo-of-wine-glasses-1395966

קייטרינג חלבי כשר בד”צ וגם טעים – יש דבר כזה?

עד לפני שנים לא רבות, נתקלו אנשים אשר משתייכים לציבור החרדי בבעיות כשרות בבואם לאירועים חברתיים, עסקיים או אפילו אירועים משפחתיים. בעבר, היה קשה עד בלתי אפשרי למצוא קייטרינג מקצועי שמגיש מנות איכותיות וטעימות ולצד כל זאת, הוא גם כשר. באירועים מכל סוג שהוא, מעוניינים המארגנים להגיש מזון שירשים את המשתתפים אך לעיתים זה עלול להתנגש עם הקפדת הכשרות שלהם.

שומרי כשרות? גם לכם מותר להתפנק

אנו כאן עם בשורה! בשנים האחרונות נפתחו מסעדות רבות בככשרות מהודרות אשר מעניקות גם שירותי קייטרינג מקצועיים. וכעת יכולים גם האנשים שמקפידים לאכול מזון רק מכשרות מהודרת ליהנות ולהתפנק במאכלים טעימים ואיכותיים כמו שאר הציבור. הם לא צריכים לחשוש עוד מלאכול את המנות המוגשות באירועים שונים בהם הם משתתפים מכיוון שבסיר להניח כי אומנם מדובר בקייטרינג חלבי טעים, אך הוא בהחלט מפוקח ועומד תחת השגחת בד”צ מחמירה.

איכות לצד כשרות

לאחר שנות ניסיון רבות בעולם המזון בכלל ותחום הקייטרינג בפרט, אנו יכולים לומר כי לא תמיד היו אפשרויות רבות לאוכלי הכשרות. אם היה צורך במזון לאירוע, היה צריך לגייס את כל השכנים, המכרים ובני המשפחה על מנת לבשל אותו או לחילופין, להסתפק בשירותי קייטרינג חובבני אשר האוכל שהוא סיפק לא בהכרח היה טרי, איכותי וטעים. כיום, ישנם בשוק הרבה מאוד חברות קייטרינג מקצועיות שמציעות מגוון מאכלים טעימים, חלביים או בשריים והעיקר, הכול בכשרות בד”צ מהודרת שמתאימה לכל המחמירים והמקפידים.

הנאה מושלמת עם אוכל מושלם

אין זה משנה כלל איזה אירוע אתם מתכננים ומה התפריט שאמור להיות בו, תוכלו להזמין את האוכל בקייטרינג מקצועי ובעל כשרות מהודרת. בניגוד לדעה הרווחת כי קיימים רק שירותי קייטרינג בשרי כשר (מכיוון שמרבית האירועים הכשרים הינם בשריים), הרי שיש גם שירותי קייטרינג חלבי כשר. ואם אתם עורכים אירוע שיותר מתאים להגיש בו ארוחה חלבית, תוכלו בהחלט לפנות אליהם ולהזמין אצלם ארוחה חלבית טעימה ויוקרתית וכמובן כשרה למהדרין בכשרות בד”צ.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד