טבעות נישואין

טבעות נישואין לאישה – איך לקנות מבלי שהיא תדע

הצעת נישואים היא לא דבר של מה בכך. אתה בטח מתרגש בטירוף ומתכנן הכל עד לפרטים הקטנים ביותר, כדי שההצעה תהיה לא פחות ממושלמת ותעצמו בציפיות של כולם, אך בעיקר בציפיות של בת הזוג לך. אין ספק שהחלק החשוב ביותר בערב ההצעה הוא הטבעת. כולם מצפים ומחכים לראות איזו טבעת תשלוף מהכיס, מה הצבע שלה ובאיזה גודל היהלום. לכן, חשוב מאוד להקפיד על הפרטים הקטנים גם בבחירת הטבעת.

איך תדע לבחור נכון?

 אז, בת זוג לחיים כבר בחרת. עכשיו נותר לך לעשות עוד בחירה משמעותית אחת לפני שתישא לאישה את בחירת ליבך. והיא- בחירה נכונה של הטבעת. כדי לעמוד בכל הציפיות של בת הזוג, חשוב מאוד לנסות לדייק ככל האפשר ולקלוע לטעמה האישי ולמידת האצבע הנכונה. אחד הדברים המרגשים ביותר עבור נשים בהצעת נישואין, זו העובדה שבן הזוג שלהן קלע בול לטעם ולמידה שלהן.

איך תצליח לדייק ולדעת מה המידה שלה ומה הצבע המועדף עליה בלי שהיא תדע?

קשה מאוד להסתיר הפתעה כזו מבת הזוג, לכן צריך לשים לב לעשות זאת במיומנות רבה ובלי לעורר חשד. אם אתה מתלבט בין זהב צהוב, זהב אדום וזהב לבן, על מנת שתוכל לבחור את הטבעת בצבע הנכון תצטרך לשים לב לשאר התכשיטים שלה, נשים בדרך כלל לא אוהבות לערבב בין צבעי הזהב השונים.

כמו כן, אם תרצה לדעת מה בערך המידה שלה ואינך רוצה לעשות זאת באופן שיעורר את חשדה, תוכל לחפש טבעות נישואין אחרות שלה בזמן שהיא לא תחשוד כמובן, לדוגמה: בזמן שהיא ישנה או במקלחת. אם תמצא טבעת אחרת שלה, נסה לאמוד את המידה או שתמדוד את הטבעת על אחת האצבעות שלך ושים לב בדיוק עד להיכן הגיעה הטבעת. כך תוכל לדייק כמה שיותר בבחירת צבע הטבעת ובבחירת המידה הנכונה.

איך תסתיר את הטבעת עד ליום ההצעה?

 כבר בחרת את הטבעת ודאגת לעשות זאת באופן שלא יעורר חשד כלל? מצוין, עכשיו לשלב הבא. להסתיר את הטבעת עד ערב ההצעה המיוחל. כדי שבת הזוג שלך לא תגלה חלילה על קיומה של הטבעת, מומלץ להסתיר אותה באופן הטוב ביותר. לדוגמה: בבית של ההורים, בכספת של חבר או בכל מקום שהיא תהיה רחוקה מבת הזוג שלך, אך יחד עם זאת גם מוגנת.

למידע נוסף, בקרו באתר “מאור תכשיטים“.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד