זולפה

לכל מי שאוהב עציצים – כך תאריכו את חייהם.

המאמר באדיבות זולפה

אין כמו צמחים. הם מכניסים את הטבע אל הבית ואל המשרד והם מגיעים בשלל שלם של גדלים, צבעים וצורות ובנוסף הם משמשים כמוצרים לעיצוב הבית, ומה שנותר הוא רק לבחור את הצמח שיתאים בצורה הכי טובה אל המקום שב רוצים להניח אותו כדי שיגדל ויפרח. מי שאוהב עציצים רוכש הרבה יותר מעציץ אחד, וכאן זה חשוב מאוד הבין כיצד ניתן להאריך את חיי הצמחים הללו כדי ליהנות מהם למשך של זמן בלתי מוגבל.

מתאימים את העציץ לצמח

לא כל מקום שקונים עבור שתילה של צמח שנרכש באהבה גדולה יתאים עבורו. למה יש לשים לב? כי העציץ שנרכש מקבל את המקום והמרחב עבור צמיחת השורשים והצמח עצמו על כל ענפיו ועליו. עציצים מגיעים לפעמים בשילוב של כלי וצמח ולפעמים יש לרכוש את כלי השתילה באופן עצמאי. כדאי לוודא שהמידה שנרכשה מתאימה, ואם לא מש מבינים בכך, לשאול את העובד במשתלה.

השקיה מדודה בלבד

צמחים שמקבלים יותר מידי מים מראים זאת די במהירה, כך גם צמחים שמקבלים פחות מידי מים. איך יודעים כי הכמות המדודה נכונה? עבור כל סוג של צמח ישנה המלצה להשקיה בכמות מסוימת, כדי לוודא שכמות זאת משתחררת בצורה איטית ומביאה את המינרלים הללו בצורה הכי טובה ניתן לרכוש כל מיני אמצעים שהם לא יקרים ומסייעים לשמור על ההשקיה הזו בדיוק כפי שהיא נדרשת ולא יותר מן המומלץ.

קוצצים את המיותר

צמחים גדלים במקרים רבים מעבר לאזור המוגדר עבורם ודבר זה גורם לצפיפות שיכולה ליצור בעיה. אם רוצים צמח בריא שנמצא בגבולות המיועדים עבור המיקום שבו הוא נשתל זה חשוב לרכוש מכשירים ייעודיים עבור הפעולה של הגיזום בצורה נכונה מידי תקופה.

מדשנים מידי תקופה

צמחים זקוקים לדישון. דבר זה הופך את הצמיחה להרבה יותר בולטת ואת הצמח לכזה שמקבל את כל מה שהוא זקוק לו מבחינת חומרים מזינים כדי להיות בריא וחזק. בדרך כלל יש לבצע את הפעולה של הדישון עבור צמחים שנמצאים בעציצים ובאדניות בשתילה הראשונה, לאחר המועד הזה יש להקשיב אל ההוראות של היצרן שנמצאות על גבי הדשן המועדף שנרכש.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד