קופונים

כך תדעו שהקופונים שאתם רוכשים אמינים

בשנים האחרונות קיימת מהפכה צרכנית גדולה ושמה רכישה באמצעות קופונים. ניתן לראות לקוחות רבים שבמקום לשלם עם כרטיס אשראי או עם כסף מזומן הם פשוט שולפים קופון כלשהוא ומגישים אותו לנותן השירות כתשלום.

רכישה באמצעות קופונים הפכה לנפוצה עד כדי כך, שיש אנשים שלא נכנסים למסעדה אם אין ברשותם קופון הנחה על לפחות 50% או כאלה שיוצאים לקניות רק כאשר הם מקבלים קופוני הנחה בחנות שהם אוהבים.

מהם קופונים ומה הם נותנים למי שמציג אותם?

את הקופונים ניתן לרכוש באתרי קופונים שונים והעיקרון עליו הם עובדים הוא פשוט מאוד. בכל יום מציעים באתרים הללו עסקאות שונות בתחומים שונים – טיפוח, הסעדה, ביגוד, תיירות וכדומה. כל עסקה נותנת לרוכש הנחה כלשהיא בבית העסק אליו שייך הקופון. את הקופון מזמינים דרך האתר ומגיעים אתו אל בית העסק לקבל את ההטבה.

עכשיו מה שצריך זה לבדוק את האמינות של כל האתרים הללו.

חברים קנו ונהנו? אתם יכולים גם

אם חברים שלכם או אנשים אחרים שאתם מכירים כבר רכשו מהאתר הזה קופונים או שוברים לבתי מלון יוקרתיים למשל והם יכולים לומר כי הם באמת אמינים, תוכלו גם אתם להסתמך על כך ולרכוש מאותו אתר את הקופונים שרלוונטיים עבורכם.

מי מוכר לכם את הקופון?

אם אין לכם מידע מחברים או ממכרים אודות האתר המסוים, תוכלו “לעשות גוגל” ולחפש מידע אודות האתר הזה, ניתן לראות גם תגובות גולשים לגבי האמינות של הקופונים ושל האתר שמשווק אותם.

תנאי שימוש נוחים

לכל קופון יש תנאי שימוש שונים כמו למשל – 

תוקף שונה – ישנם קופונים שבתוקף ליום או יומיים ויש אחרים שניתן להשתמש בהם לזמן ארוך יותר ועד לתאריך מסוים. 

אופציה של כפל קופונים – בהרבה אתרים ניתן לקבל הנחה על רכישה ראשונה או הנחת מועדון וכדומה, אך ברוב המקרים לא ניתן לקבל שתי הטבות באותה קנייה. 

שימוש בזמן מבצע – יש לבדוק האם ניתן לממש את הקופון גם כאשר יש מבצע מסוים באותו בית עסק או שהקופון אינו תקף לזמן המבצע.

על כן, בחרו בקופונים עם תנאי השימוש המתאימים ביותר עבורכם.

> למידע נוסף https://www.justforu.co.il/search?categoryId=16

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד