פינות אוכל עגולות

פינות אוכל עגולות – למי זה מתאים?

אם אתם רוצים לבחור שולחן לפינת האוכל, כדאי שתשקלו אופציה של רכישת שולחן עגול. שולחנות עגולים לפינת האוכל נחשבים שיא הטרנדיות כבר מזה שנים, ומי שיש לו מרחב מגורים גדול – יכול להנות מהן בקלות.

מה צריך לדעת על פינות אוכל עגולות?

לפני שנסביר כיצד מתאימים את פינת האוכל לעיצוב/ לכמות הסועדים ולצרכים שלכם, חשוב לדעת כי כיום אפשר למצוא מגוון רחב של שולחנות עגולים, החל מכאלה שעשויים עץ מלא עד שולחנות משולבים בזכוכית עם אלומיניום, ברזל, עם שיש ושאר חומרים, תוך שילובים שונים בהתאם לצרכים של הסועדים. חנויות לרהוט מספקות מגוון רחב של שולחנות אוכל עגולים, קטנים וגדולים, בקוטרים שונים.

לאן מתאימים שולחנות עגולים?

בכול הנוגע להתאמה של השולחנות, מדובר בהתאמה לכל מקום שבו יושבים ואוכלים, נפגשים או שותים קפה, מארחים ומלמדים. שולחן עגול נחשב פרקטי ונגיש גם משום שהוא מאפשר לכול היושבים סביבו להביט אחד בשני ולייצר קשר עין ולסעוד בנוחות, בעוד ששולחן מרובע או מלבני, מקנה ישיבה בקצה של שולחן או בצדדים – מה שלא תמיד יוצר הרמוניה.

התאמה של שולחן עגול לצרכים שלכם

אם אתם מעצבים את הבית או מרהטים מחדש, כדאי שתדעו כיצד בוחרים שולחן אוכל:

גודל – בזמן הבחירה יש לשים לב כי השולחן גדול מספיק עבור כמות הסועדים שלכם. אם אתם מארחים לעיתים דחופות – וודאו כי אתם בוחרים שולחן שיכול להיפתח ולאפשר יותר מקום עבור הסועדים.

שימו לב שהשולחן עשוי חומרים איכותיים – אם בחרתם שולחן עץ:  וודאו כי מדובר בעץ מלא. אם בחרתם בזכוכית: חשוב לבחור זכוכית עבה שאינה נשברת בקלות וכזאת שמקנה מראה צלול ונעים לעין.

התאמה – התאימו את השולחן לעיצוב הבית ופריטים נוספים כמו מערכות ישיבה. חפשו שולחנות שמתכתבים בצורה נכונה עם המרחב שלכם ועם העיצוב הכולל.

מידות – לפני שרוכשים כל רהיט: יש לקחת מידות ולוודא כי הרהיט יוצב במרחב בצורה נכונה ללא הפרעה להתנהלות במקום.

מחיר – לבסוף יש לבצע השוואת מחירים. באמצעות רכישה אינטרנטית אפשר להשוות מחרים בקלות ולרכוש את הריהוט המתאים לכם ביותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד