בית קפה כשר למהדרין בירושלים

בית קפה כשר למהדרין בירושלים

אם חשקה נפשכם בארוחה מפנקת, “קפה תמרה” יהיה המקום המושלם לממש את רצונכם. במידה ותהיתם לעצמכם בענייני כשרות, בית הקפה מציע מגוון ארוחות שהן לא רק תאווה לעיניים אלא גם כשרות למהדרין. למעשה תוכלו להגיע לבית הקפה בין אם אתם שומרי כשרות ובין אם תמיד חיפשתם בית קפה כשר למהדרין בירושלים שבו תוכלו לשבת יחד עם חבריכם שמקפידים בעצמם על אכילת מזון כשר למהדרין. קפה תמרה הוא המקום בו כולם יכולים להגיע ולהתענג על אוכל משובח: שומרי כשרות, צמחוניים, משפחות, זוגות וכמובן למותר לציין שהוא מונגש עבור נכים גם כן.

סיבה נוספת שתגרום לכם להתניע כבר עכשיו את הרכב ולהגיע אל “קפה תמרה”, היא הנוף הפסטורלי, שממתין לכם בזמן שתתרווחו בכיסאותיכם.  אוזניכם אינן טועות – כעת תוכלו לבלות אל מול נוף פסטורלי מבלי לצאת אפילו מהעיר ואם בכל הנוחות הזו לא די לכם, אז שווה לדעת שגם חנייה חופשית תתאפשר לכם.

כמובן שעם כל הכבוד לאפשרויות החניה, הנוף והכשרות הגבוהה “קפה תמרה” ידוע בעיקר בזכות האוכל המצוין והמגוון שהוא מציע לקהל לקוחותיו. בתפריט של קפה תמרה תוכלו למצוא מבחר עצום של מנות שונות במחירים השווים לכל נפש וערבים לכל חך. התפריט מספק מבחר מנות עצום של למעלה מ-80 מנות שונות, אשר מגיעות מקצוות שונים במרחב הקולינרי: מרקים, סלטים, דגים, לחמים, פסטות, פיצות, טוסטים, כריכים, קינוחים מפנקים ואפילו מנות ילדים. לצד תפריט האוכל הענק, ניצב תפריט אלכוהול שלא היה מבייש אף בר ובעזרתו תוכלו להוסיף עוד קצת פלפל לחוויה הנהדרת בקפה תמרה, הכולל בתוכו: מספר סוגי בירות, קוקטיילים, יינות, וודקה, וויסקי.

אם כל האמור מעלה אינו מספק אתכם, תוכלו לקרוא את מגוון הביקורות שנכתבו על האוכל המשובח, האווירה השלווה, השירות האדיב והנוף הפסטורלי. אם לא השתכנעתם עד עכשיו תוכלו להציץ גם בעמוד הפייסבוק של קפה תמרה שמעוטר באלפי לייקים של לקוחות מרוצים ובו נמצאות גם עשרות ביקורות של לקוחות אוהדים.

למען האמת העצה הטובה ביותר שלי אליכם היא פשוט להגיע לקפה תמרה, שפתוח כל יום במהלך השבוע מן השעה 8:00 ועד לשעה 23:30. אתם מוזמנים להצטרף לאלפי אנשים שהגיעו ולא התאכזבו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד