נטפליקס

חבילות נטפליקס – מה הכי מתאים לכם

המאמר באדיבות SmartCut

מאז שנטפליקס הפציע ועלה אל התודעה של הצופים בתור אופציית צפייה בטלביזיה בעלות מאוד נמוכה, השירות הפך להיות מאוד פופולארי בקרב צופים בארץ ובכל רחבי העולם. כעת יש לא מעט תכנים אשר משודרים גם בעברית, כולל סדרות מהארץ, סדרות מדובבות ותוכן שמיוצר על ידי נטפליקס באופן מקורי.

השידורים של האפליקציה הזו כבר זמינים לכל אדם שלו יש מכשיר טלביזיה חכמה או ממיר שבו היא ניתנת להורדה, והתוספת הזו של שידורים שצופים בהם בסטרימינג הפכה להיות דבר מבוקש ואהוב על צופים שהתוכן הזה רלבנטי עבורם. זה לא סוד שחברת נטפליקס הגדילה את המשתמשים שלה בצורה רחבה, ולצד הגדילה הזו יש גם צמיחה בעלות של החבילה, כאשר לחברה יש שלוש חבילות עיקריות לטובת הלקוח שרוצה את התוכן בהתאמה הכי יעילה.

חבילה בסיסית

החבילה הראשונה של נטפליקס היא החבילה הבסיסית. היא מאפשרת לצפות בכל התכנים שישי לנטפליקס להציע, רק באיכות של צפייה רגילה ובשימוש במכשיר אחד בכל פעם, ולא ביותר ממכשיר אחד בו זמנית. העלות נכון להיום של חבילה זו היא כ-32 ₪.

חבילת סטנדרט

החבילה שנקראת חבילת סטנדרט היא כזו שבה כבר אפשר לצפות בשני מכשירים בו זמנית, וכאן איכות הצפייה כבר משדרגת את עצמה אל איכות של HD שזו החדות הפופולארית והמינימלית של צפייה בתוכן טלביזיה. עבור חבילה הזו העלות היא כ-46 ₪ לחודש.

חבילת פרימיום

חבילת הפרימיום היא זו שעולה הכי הרבה כסף, עבורה משלמים כ-60 ₪, והיא מאפשרת צפייה גם באיכות הכי גבוהה נכון להיום של אולטרה HD וגם צפייה בעד ארבעה מכשירים בו זמנית, מה שנוח למשפחה גדולה שבה יש משתמשים רבים תחת קורת גג אחת.

איך יודעים מה הכי מתאים
אז, איך יודעים מה הכי משתלם לשלם, בייחוד כאשר לא מעט משתמשים הם כאלה שלהם יש שידורי טלביזיה נוספים שעליהם הם משלמים זכום לא מבוטל מידי חודש? הדבר מאוד תלוי בכמות הדיירים שנמצאים בבית אחד, ובתוכן שמעניין במידה שב רוצים להשקיע את הסכום שיניב את התוצאה הכי טובה.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד