אירוע

יש לכם אירוע? עם קצת מחשבה מראש אתם יכולים להפוך אותו למושלם

אירוע מושלם מתחיל ונגמר בבחירה נכונה של גן אירועים. למעשה העצה הכי טובה שאתם יכולים לקבל היא,  למצוא מקום איכותי ויפה, עם צוות שיידע להפיק לכם אירוע תוסס ומרגש עם אפס תקלות.

בקיץ הישראלי , האווירה של גן אירועים פתוח מנצחת

הקיץ בארץ אומנם חם מאד, אבל בערבים יש בריזה נעימה. לחגוג בגן אירועים פתוח בערבו של יום קיץ מבטיח אווירה רגועה ואלגנטית ואורחים שלא צריכים להתקלף משכבות של מעילים או להגיע רטובים מהגשם. אפשר ללגום יין צונן, להירגע, לנשום את האוויר הנקי המבושם ולתת לרוח הקלילה ללטף את השיער ולחלוף בין האורות הנוצצים.

בורג’ בנימינה המקום האידאלי לאירוע כזה, במיקום נפלא עם בריזה תמיד

בנימינה היא מקום רומנטי ויפהפה, מושבה ארץ ישראלית אהובה עם יקבים, סימטאות ציוריות ואינספור שירים וסיפורים. בורג’ הוא גן אירועים קלאסי יפהפה וגדול במרכז בנימינה,המוקף מכל צדדיו בשדות ירוקים בוהקים. בגלל הגודל והתיכנון החכם שלו, בורג’ נהנה מבריזה קבועה ונעימה, שיש המכנים אפילו ממכרת.

קייטרינג בשרי על האש, או אולי אלגנטי וחלבי?

אתם יכולים לבחור בסוג הקייטרינג החביב עליכם, בהתאם למה שאתם מחפשים, אוהבים וחולמים עליו. אנחנו זורמים אתכם בכל כיוון שתבחרו.

איזה יום בשבוע עדיף? הבדלי המחיר מאד משמעותיים ואינם מצדיקים התעקשות על יום חמישי…..

בואו לראות כמה אירועי אמצע השבוע הם תוססים ומלאי כיף, בשביל להבין שחבל להתעקש דווקא על יום חמישי המבוקש. הוא יקר יותר באופן משמעותי, ואין לו שום יתרון על פני יום אחר.

דיג’יי, זמר, נגני ג’ז,  או להקה, השילוב שלהם יכול להפתיע את האורחים, תזמון נכון של כל אחד בהתאם לשלב האירוע…..?

השאלה אם להביא דיג’יי או להקה חיה לאירוע שלכם יכולה להיות מאד משמעותית. כל סוג של מוזיקה מוביל קו אחר של אופי אירוע. אם אתם עורכים אירוע עסקי, נמליץ לכם על להקה בסגנון ג’ז, שתעזור ליצור אווירה יוקרתית ניו יורקית סטייל. אם אתם עורכים חתונה שיהיו בה הרבה מאד צעירים, לכו על די ג’יי שינגן מוזיקה עכשווית ומקפיצה. אם יש לכם סכומי כסף גבוהים זמינים, השקיעו בזמר פופולרי, שיפתיע את האורחים בכמה שירים.

העיצוב, הרבה פרחים או מעט, מה עושים עם מרכזי שולחן וכמה להשקיע בהם.

לעיצוב יש חשיבות גבוהה בעיצוב האווירה. התייעצו עם צוות גן האירועים לגבי מיקומים של פרחים, תאורה, מרכזי שולחן והפתעות קטנות לאורחים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד