הליך גישור בין בני זוג

באיזה שלב נהוג לבצע הליך גישור בין בני זוג?

מהו הליך גישור? מתי כדאי לבצע אותו? ומדוע הוא נחשב יעיל? אם אתם נמצאים במצב של פרידה או שאתם שוקלים גירושין – חשוב שתכירו תהליך חשוב שכדאי לבחון רגע לפני פירוק התא המשפחתי, קראו עוד באתר https://www.lawlife.co.il.

גישור על פי החוק היא תהליך שבו מגשרים ומיישבים סכסוכים על מנת להוביל להסכמה. הגישור על פי החוק הוא יישוב סכסוכים בבית משפט שנעשה מרצונם של שני הצדדים בעוד שאין ההכרעה מחייבת, אלא הגעה להסכמה או פתרון שמרצה את שני הצדדים. 

גישור בין בני זוג

בתחום המשפחתי, תהליכי גישור נעשים בדרך כלל על ידי עורכי דין לגירושין שמומחים בגישור ויכולים לספק את כל המידע, הצדדים, האפשרויות והתהליכים שמתאימים לצרכים של שני בני הזוג אשר נמצאים לפני פרידה או גירושין. לפעמים, גישור מספק את היכולת לשקול את הפרידה ולראות את הדרך לפתרון אטרקטיבי שיישב מחלוקות שבני הזוג אינם מצליחים לגשר עליהן, ובכך להבטיח ניסיון נוסף לשיקום התא המשפחתי ולשיקום הקשר הזוגי. ההליך נחשב נגיש יותר ומה שנקבע בו מועלה על הכתב ומשמש הסכם בין בני הזוג להתנהלות טובה יותר בעת פרידה או חיים משותפים. 

מתי כדאי לגשת לגישור?

הזמן והעת שבה מחליטים בני זוג לגשת לגישור קורה ממש לפני חתימה על הסכם גירושין. המועד לגשת לקבלת שירות כזה כדאי שיעשה לפני שכירת עורכי דין בתחום הגירושין כמו כאן ולפני הגעה לבית המשפט. מטרת תהליך של הגישור היא למנוע כניסה אל מאבק משפטי כואב ויקר, לכן רבים נעזרים בו משום שהוא נחשב יעיל וידידותי יותר. 

אז אם אתם רוצים לפעול נכון ולשמור על תא משפחתי מכבד והוגן – כדאי לבחור מגשרת טובה שעוסקת בענייני משפחה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד