בני ינאי

בני ינאי

בני ינאי נחשב לאחד האנשים המיוחדים ביותר בארץ. מדובר על אלוף משנה במילואים, בעל תואר שני במנהל עסקים וניסיון תעסוקתי רב מול משרדי הממשלה השונים והחברות הגדולות ביותר במשק. בני ינאי נולד בשנת 1971, הוא נחשב לאיש צבא מכובד ומוערץ, עובד פעיל בשירות המדינה ואף פעיל חברתי מוכר וידוע. עיקר הפעילות ההתנדבותית של בני מתרכזת בערי הפריפריה, כאשר המטרה היא לצמצם ככל הניתן את הפערים החברתיים והכלכליים בחברה הישראלית. כדאי לדעת כי אחד מתפקידיו הקודמים היה ראש המטה לשוויון חברתי, היות והנושא היה קרוב לליבו. מעבר לכך, הוא כיהן בתור ממונה מבצעים וחקירות ברשות המיסים, כאשר תחום ההתמחות שלו היה במערך ההדרכה והידע בחטיבת החקירות שעסקה בתחומי הלבנת הון, מודיעין וסמים.

> צפו בנאום של בני ינאי בבית הנשיא https://www.youtube.com/watch?v=GbPqOc4Zdys

בני ינאי – איש אשכולות ידוע ומוערך

ילדותו של בני ינאי עברה בעיר לוד, כחלק ממשפחה של 6 ילדים והורים שעלו ממרוקו ומטוניס בשנות ה- 50. לאחר סיום לימודיו בתיכון אורט במגמת אלקטרוניקה ומחשבים, הוא התגייס לנח”ל. לאחר מכן הוא סיים קורס מ”כים ובהמשך יצא לקורס קציני חי”ר. לבסוף הוא סיים את הקריירה הצבאית שלו בתפקיד אלוף משנה, כאשר מתוקף תפקידו הוא פיקד והדריך מאות חיילים, לוחמים ומפקדים. כמו כן, במהלך השירות הצבאי שלו הוא כיהן כ- 7 שנים כמג”ד יוצאי יחידה מיוחדת ואף שימש בתור סגן מפקד אוגדת מילואים. 

במהלך הקריירה האזרחית שלו, בני ינאי עסק ביצירת שיתופי פעולה שונים בין משרדי הממשלה, הוא התעסק בתחומים עתירי תקציב ממשלתי והתמקד במגוון רחב של נושאים שונים, הקשורים לתחום החינוך, מעמד האישה, פיתוח פלטפורמות דיגיטליות מתקדמות, תכנון ובנייה של ערים חכמות ועוד. אין ספק כי מדובר על אדם מוערך, שתרם רבות למדינה ולאזרחיה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד