עגילים היפו אלרגניים

מה מיוחד בעגילים היפו אלרגניים?

עגילים הם כשיט פופולארי ומבוקש מאוד. ולא לחינם – הם בעלי השפעה רבה על המראה שלנו, ויש להם נוכחות משמעותית מאוד. לא פלא שאחוזים ניכרים בקרב האוכלוסייה טורחת לנקב חורים על מנת לענוד זוג עגילים. הגם שמדובר בסך הכול על פעולה שיש בה כאב ואולי גם סיכון קלוש. אך מסתבר שהאפשרויות שקיימות כיום כל כך טובות ועונות על הצורך, עד שהניקוב עצמו וגם הטיפול בחור לאחר מכן הפכו להיות קלים ונוחים במיוחד.

רגישות באוזניים ועגילים

לכל אדם יש רגישות ברמה זו או אחרת לגופים זרים. ואכן, כאשר עונדים עגילים עלולה להתפתח דלקת או זיהום. אלו נגרמים כתוצאה מכך שהגוף דוחה את העגיל ומאותת כי החשיפה של הגוף לעגיל אינו טוב ועלול להזיק. ואכן, במקרים כאלו חשוב מאוד להיות ערניים וקשובים, ולטפל בחורים בצורה הנדרשת. וזאת כדי למנוע את התפתחות האינפקציה ולרפא את האוזן. כמו כן יש לטפל בחורים לפי ההנחיות, ולמרוח משחות מתאימות כדי למנוע זיהומים. אמנם לכולם יש רגישות ברמה זו או אחרת, אבל יש רגישים יותר ויש רגישים פחות.

לענוד עגילים ראויים לענידה

בכל מקרה, בין אם אתם רגישים ובין אם לא, אף פעם לא נכון לענוד עגילים שלא ראויים לענידה. כלומר, לא כל חומר יכול לבוא במגע ישיר עם הגוף שלנו. החור הוא לא משחק ילדים והבריאות שלנו הינה בעלת ערך עליון. זו הסיבה לכך שמוצעים כיום עגילים היפו אלרגניים אשר מיוצרים בהתאם לצרכים הבריאותיים והם חותרים להבטיח כי האוזן תגיב היטב לעגילים, והם לא יגרמו לאינפקציות או זיהומים לא נעימים. עגיל היפו אלרגני איכותי יוכל למלא את התפקיד שלו בלי לחשוף אתכם לדלקות.

אולי יעניין אותך גם לדעת איך לטפל נכון בעגיל באוזן

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד