איטום גגות ביריעות ביטומניות

איטום גגות ביריעות ביטומניות לעומת שיטות אחרות

היום ניתן למצוא לא מעט שיטות שונות של איטום גגות. למעשה מדובר על חלק חיוני משלבי בניית הבניין, היות ואף אחד לא רוצה לקום בבוקר ולגלות שהגג דולף. אחת משיטות האיטום הפופולאריות ביותר, היא איטום גג באמצעות יריעות ביטומניות. שיטה זו נחשבת לאחת השיטות המומלצות ביותר, היות ומדובר על שיטה יעילה, אמינה ומוכחת. מעבר לכך, היא אינה מצריכה תחזוקה שוטפת, ולכן אין שום צורך בהוצאות נוספות על תיקונים ועבודות תחזוקה. כמו כן, כדאי לדעת כי יריעות ביטומניות עשויות מחומרים חזקים ועמידים במיוחד, לכן הן יכולות להחזיק מעמד לאורך שני עשורים ואף יותר. מדובר על השקעה משתלמת ביותר, עבור כל מי שלא מעוניין להתעסק עם ענייני איטום אחת לשנתיים – שלוש.

איטום גגות ביריעות ביטומניות או איטום בשיטה אחרת?

כאמור, היום ניתן למצוא באתר http://www.otmim.co.il לא מעט שיטות איטום שונות ומגוונות, אך ההמלצה לרוב היא לבחור בשיטת איטום גגות ביריעות ביטומניות. מדובר למעשה על כיסוי הגג ביריעות חזקות ואיכותיות, תוך כדי שימוש בחומר מקשר, המגדיל את היאחזות היריעות אל הגג. היריעות נחשבות לחזקות ועמידות יותר משאר חומרי האיטום השונים, אך הן מתאימות בעיקר לגגות שאינם מכילים יותר מידי מכשולים, כגון דודי שמש וכדומה. לעומת זאת, איטום באמצעות זפת למשל, נחשב גם כן לנפוץ אך לפחות יעיל. זיפות הגג הינה שיטה וותיקה ומוכרת, היא נחשבת לזולה יותר ומתאימה לכל סוגי הגגות. אך הזפת מצריכה טיפול קבוע וזיפות מחדש אחת למספר שנים. מומלץ למשל, לסייד את הגג אחת לשנה, על מנת למנוע את המסת הזפת, היות והדבר יפגע ביכולות האיטום שלה. 

לסיכום, איטום גגות ביריעות ביטומניות נחשב ליעיל ומומלץ יותר מאשר זיפות גגות, אך כמובן שיש להתאים את השיטה המושלמת לכל סוג של גג.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד