משטחי ספוג

משטחי ספוג

משטחי ספוג הם משטחים איכותיים מאד של ספוג אשר עשויים לסייע לכל אדם, כדי לעשות סדר בחפציו האישיים והמקצועיים. 

משטחי ספוג 

יצרן הספוג מייצר ספוגים בטיב מעולה אשר מורכבים מכמה שכבות של ספוג. שיטת העבודה מאפשרת לחתוך את המשטח לכל עומקו בכל צורה נדרשת, או להשתמש רק בחלק משכבת העומק וזאת בהתאם לגובהו של המוצר, ראו באתר רומבו.

הפריטים אשר אותם רוצים לאחסן בתוך שכבת הספוג, מוכנסים פנימה לתוך הספוג במיקומים שיוצרים עבורם וכך הם מוגנים ודבר זה מונע שבר או כל פגם אחר, במיוחד כאשר מדובר במוצרים עדינים ובעלי ערך כספי גבוה. 

אחסון מוצרים במשטחי הספוג 

קיימים שני גדלים של המשטחים הללו, האחד בגודל 100*60 * 3 ס”מ והשני בגודל זהה אך מעט דק יותר בעומק של 2 ס”מ. אם מעוניינים לדוגמה לאחסן בהם כלי עבודה, מניחים את המברג על המשטח וחותכים את כל היקפו באמצעות סכין יפנית. בספוג נוצר חור בצורה הגיאומטרית של מברג ספציפי זה ולכן הוא מוכנס לצורה שהתקבלה. בהמשך חותכים מיקומים לכלי עבודה נוספים, כמו מברגים בגדלים אחרים, צבת, מפתח שוודי, פטיש או כל כלי עבודה אחר אשר משמש את איש המקצוע ביום יום.

משטחי ספוג מוכנים 

בתום עבודת ההכנה, מתקבל משטח ובו חורים בגדלים שונים אשר בכל אחד מהם מקובע ציוד אחר. היתרונות של אחסון בשיטה זו הם רבים, מכיוון שלכל מוצר יש את המקום המיועד לו, האיש הטכני מוודא לפני היציאה לעבודה וגם בסיומה שכל המשטחים מלאים ולא חסר פריט זה או אחר. לעיתים מדובר בפריטים בעלי ערך כספי גבוה וחסרונם יקשה על העבודה השוטפת וארגז הכלים מאורגן ומסודר וידוע איפה נמצא כל אביזר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד