3 דברים שחובה לדעת על אסבסט

3 דברים שחובה לדעת על אסבסט

אסבסט הוא חומר שהשתמשו בו בעיקר בשנות בשבעים והשמונים לבניית גדרות, רעפים, אפילו ארונות חוץ ופרגולות. אם חשבתם שחומר זה הוא תמיד כמו כל חומר אחר, כאן, במאמר זה נביא לכם 3 דברים חשובים שלא ידעתם על אסבסט, קראו גם על פינוי אסבסט באתר ecoasbest.

3 דברים שחובה לדעת על אסבסט

  • ממשלת ארה”ב החלה להגביל את השימוש באסבסט במוצרים רבים ולווסת את אופן הטיפול במבנים במהלך שנות השבעים. אך המינרל עדיין נמצא במקומות שאנו חיים ועובדים בהם ולעתים במוצרים הביתיים.
  • למרות שסביר להניח שתרצו להסיר אסבסט, ייתכן שלא תבינו שההסרה אינה תמיד אפשרית. סיבי אסבסט הם חדשות רעות. כל אדם שמטפל באסבסט, נדרש לדעת מה הוא עושה ולנקוט בכל אמצעי הזהירות המתאימים.
  • מוטלת על המעסיקים חובה חוקית ליידע את עובדיהם על סיכוני אסבסט במקום העבודה ועל חומרי עבודה כלשהם. כמו כן, הם נדרשים לנקוט אמצעי זהירות כמו לספק ציוד בטיחות במידת הצורך.

סילוק אסבסט – כל מה שצריך לדעת

לבעלי הבניינים מוטלת גם חובה חוקית לוודא כי אסבסט בנכסיהם מכיל או מסולק כראוי. והם צריכים להשתמש בחברות להפחתה מוסמכות כדי לטפל באסבסט בנכסיהם.

לפני שתתחילו בהסרתו, בדקו את אתר העיר או המחוז שלכם למידע על בטיחות הסרת אסבסט. שחרור רשלני של סיבי אסבסט לאוויר לא יכול רק לפגוע בכם, אלא גם למשפחתכם ושכניכם.

> קראו על תפקידו של סוקר אסבסט באתר ECOASBEST

בקשו בדיקת בית מלאה

חיפוש יסודי אחר אסבסט הוא תהליך שיעזור לכם לגלות את המיקום המדויק של האסבסט בבניין. למרבה הצער, חברות מסוימות מדלגות על שלב זה לחלוטין ומתחילות להסיר חומרים ומוצרים נפוצים הידועים כמכילים אסבסט, למרות שאינם יודעים בוודאות אם הם רעילים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד