מחלקה סיעודית בגיל פז

מה ההבדל בין מחלקה רגילה למחלקה סיעודית בבית אבות?

ההבדל העיקרי בין מחלקה רגיל שניתן למצוא בכל בית אבות לבין מחלקה הסיעודית, היא שבמחלקה הסיעודית מקבלים טיפול צמוד ומתן עזרה לביצוע של הפעולות הבסיסיות ביותר. מידת העזרה כמובן תהיה תלויה במצב הסיעודי של המבוגר שהחליט לעשות את המעבר למחלקה הזו.

במצב שבו מבוגרים יכולים לתפקד בצורה מעולה בכוחות עצמם, הם יוכלו למצוא את כל מה שהם מחפשים במחלקה רגילה, וליהנות מחיי חברים, פעילויות ודברים שיוכלו לשפר את איכות החיים שלהם בסופו של דבר. על המבוגר לבחור במחלקה המתאים לו ולוודא שהוא מרגיש בה כמה שיותר בנוח.

האם אתם יודעים מה הכי מתאים לכם?

במידה ואתם לא כל כך בטוחים לגבי המצב שלכם והמקום הטוב ביותר שבו תוכלו לגור, אז יהיה כדאי לכם לשקול את האפשרות לפנות לבית אבות רלוונטי באזור שלכם ולהתייעץ עמו. תוכלו להבין טוב יותר האם המחלקה הסיעודית מתאימה לכם או שאתם לא צריכים אותה בכלל, ראו באתר זה.

ברשת אפשר למצוא מידע רב אודות בתי האבות השונים ברחבי כל הארץ, כך שאתם יכולים להשוות בקלות בין המקומות השונים ובתוך זמן קצר, וזאת כדי להבין האם אתם אכן בוחרים לעשות את המעבר הזה למקום שתוכלו להרגיש בו כמה שיותר בנוח

עושים את המעבר הזה בקלות

על מנת לרכך את המעבר לבית אבות בגיל השלישי, כדאי להכיר את המקום לפני, לראות מה יש לו להציע ולוודא שעושים את המעבר מתוך הכרה ביתרונות שיש לבית אבות להציע בפן החברתי והטיפולי. אם תרצו להבין טוב יותר אילו בתי אבות עשויים להעניק לכם את הבסיס הטובים ביותר לחיים שמחים בגיל השלישי, תתחילו לבדוק מקומות שונים באזור שלכם, ראו לדוגמא באתר בית גיל פז המחלקה הסיעודית!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד