מקפיא גדול

מקרר גדול מקפיא תחתון או עליון מה עדיף

אחת השאלות שאנשים רבים שואלים את עצמם היא, איזה מקרר לרכוש וכיצד הוא יהיה בנוי, כיצד יהיה מעוצב. מאחר ויש היום בשוק הרבה מאוד דגמים, הרבה מאוד אופציות, אז כל אחד יכול לבחור את מה שרלוונטי עבורו. 

כך למשל, אחת הדילמות שעומדות בפני לא מעט אנשים היא, האם לבחור מקרר גדול עם מקפיא בחלק התחתון או בחלק העליון. על פניו, זו נראית שאלה חסרת חשיבות, הרי אין משמעות למיקום של המקפיא אלא לגודל שלו, לאופן בו הוא עובד, ובכל זאת, אם אנחנו מסתכלים על המקרר כאל פריט שאנחנו עושים בו שימוש קבוע, יומיומי, ויותר מפעם אחת מדי יום, אז לשאלה הזאת יש חשיבות רבה. (חשוב לזכור בעת רכישה, לברר אודות שירות תיקונים מתאים למקרר שבחרנו, כמו בועז ובניו תיקון מקררים למשל).

המקרר הקלאסי בנוי כך שהמקפיא הוא בחלק העליון שלו, בעוד שהחלק המרכזי, בו אנחנו מאחסנים את רוב המזון, ירקות, גבינות, פירות, סלטים ופריטים אחרים, נמצאים בחלק התחתון, שהוא כאמור החלק המרכזי של המקרר. אך במהלך השנים נוצרו עיצובים נוספים, כך שלעיתים המקפיא נמצא למעלה, לעיתים למטה, ובמקררים עם שתי דלתות, אז ייתכן שהוא יימצא גם בצד ימין או בצד שמאל, במקביל לחלק המרכזי. 

מה יותר טוב מבחינתנו?

כשאנחנו בוחרים מקרר, עלינו להתייחס בין היתר לשאלה, איך יהיה לנו נוח לעבוד איתו. האם אנחנו מחפשים מקרר שהמקפיא יהיה בחלק התחתון או בחלק העליון. 

ברמת העיקרון, הרבה יותר נוח לעבוד עם מקרר שהמקפיא הוא בחלק העליון, מאחר ורוב הזמן אנחנו מתעסקים בחלק המרכזי, וכך יהיה לנו יותר קל לגשת אל הדברים, לקחת אותם. בפרט זה נכון, אם מדובר בבית עם ילדים. אז הם לא צריכים לעלות על כסא או לחפש דרכים כיצד להגיע אל המדפים העליונים. 

לכן, ההמלצה היא לרכוש מקרר עם מקפיא בחלק העליון. מה שכן, אם עניין הנוחות פחות משנה לנו, אז אנחנו יכולים לבחור מקרר עם מקפיא יותר גדול למשל, שנמצא בחלק התחתון, בעוד שהחלק העליון מיועד לאחסון של פירות, ירקות ושאר הפריטים שאנחנו רוצים להשתמש בהם בתדירות יומיומית. 

לכל צרה שלא תבוא, גזרו ושמרו : תיקון מקרר תל אביב

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד