גדרות להשכרה – לשם מה אנחנו צריכים את זה

גדרות להשכרה – לשם מה אנחנו צריכים את זה

כשאנחנו חושבים על גדרות, הנחת היסוד שלנו היא שאם אנחנו רוצים אחת כזו, הרי שעלינו להזמין צוות מקצועי שיבנה עבורנו גדר במקום בו אנחנו מבקשים להציב אותה. אך למעשה, יש גם אפשרות אחרת והיא השכרת של גדרות. 

גדרות להשכרה הוא תחום מאוד שכיח בעולם האירועים. אנחנו יכולים למצוא לא מעט מקרים ומקומות בהם משתמשים בהשכרה של גדרות לצרכים שונים. כך למשל, אפשר להשתמש בהשכרה של גדרות לאירועים פרטיים, אירועים עסקיים, ציבוריים ואחרים. הגדרות משמשות כמובן לצורך הפרדה, לצורך מניעת כניסה של גורמים לא מורשים למקומות שונים, ליצירת מסלולים וחללים מסודרים באמצעות מחסומים וגידור זמני

למשל, אם אנחנו רוצים לארגן אירוע בשטח פתוח, שטח ציבורי, וברצוננו למנוע כניסה של גורמים לא מורשים למקום, אזי שעלינו לשכור גדרות ולהציב אותן במקומות שונים, כך שלא יהיה ניתן לעבור אותן ולהיכנס למתחם של האירוע. חשוב להדגיש, יש מקרים שמדובר באירועים ציבוריים ואז הרשות המקומית או המשטרה מניחים גדרות משלהן. אך כשמדובר באירוע פרטי, עסקי, אנחנו צריכים לעשות את זה בכספנו ולמצוא גדרות להשכרה במחירים משתלמים ובאיכות מצוינת. 

כיצד שוכרים גדרות בצורה נכונה

ראשית, יש לבחון את גודל המקום, על מנת לדעת מה הגבולות שלו וכמה גדרות אנחנו נצטרך להציב ומאיזה סוג. 

שנית, אנחנו צריכים לבחון לשם מה ברצוננו לשכור גדרות. האם הן מיועדות להפרדה חיצונית או הפרדה פנימית, להפרדה בין אנשים או להפרדה בין חללים ועוד. 

שלישית, יש לבחון את אופי הגדרות, עד כמה הן חזקות, גבוהות, עד כמה ניתן לנייד אותן בקלות וכן עד כמה הן משפיעות על העיצוב והמבנה של המקום. 

ארבע, חשוב להקפיד שהגדרות יטיבו עם האירוע והאורחים ולא יפגעו בהנאה שלהם ובאיכות האירוע בכלל. 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד